پرده سینما

نشست مشترک عباسیان با مسئولان سیمای استان ها برگزار شد

پرده سینما







 

 

 

نشست مشترکی با حضور محمدرضا عباسیان دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با مسئولان اداره کل سیمای استان ها به منظور تبادل نظر و تقویت زمینه های همکاری در جهت رونق جشنواره فجر  در استان ها برگزار شد.

محمدرضا عباسیان دبیر سی و یکمین جشنواره فیلم فجربه گزارش سایت پرده سینما در این نشست که مدیران بخش های مختلف اداره کل سیمای استان ها اعم از برنامه ریزی، ارزشیابی، طرح و برنامه و ...حضور داشتند دبیر جشنواره فیلم فجر به تشریح ابعاد برگزاری و ویژگی های این دوره جشنواره پرداخت.

محمدرضا عباسیان با بیان اینکه در نظر داریم جشنواره سی و یکم فیلم فجر را همزمان در چند استان برگزار نماییم عنوان کرد: جشنواره فیلم فجر مهم ترین و بزرگ ترین جشن سینمایی انقلاب است و شایسته است همه هموطنان ما در اقصی نقاط کشور از هم بهره گیرند.

به گفته وی، این جشنواره به صورت همزمان در تعدادی از استان هایی که امکان پخش دیجیتال فیلم ها را برگزار می شود و الگوی اجرایی به صورتی است که تمامی استان های میزبانی همزمان مراسم افتتاحیه، اختتامیه و داوری جداگانه خواهند داشت.

وی با اشاره به اهمیت بازتاب و انعکاس جشنواره در استان ها درخواست کرد با مشارکت و تعامل خوب اداره کل سیمای استان ها فضای نشاط اجتماعی را از طریق این رویداد سینمایی در استان ها فراهم نماییم.

حجت الاسلام محمدیان مدیر کل سیمای استان ها ضمن قدردانی از دبیر جشنواره به خاطر نگاه ویژه ای به مناطق و استان های کشور گفت: از اینکه در صدد هستید بزرگ ترین رویداد سینمایی سال را همزمان در برخی از استان ها برگزار نمایید جای قدردانی و تشکر دارد.

وی ادامه داد: آن چه مسلم این است که این انقلاب اسلام متعلق به همه مردم و طیف های مختلف جامعه است و واقعا هم باید جشن انقلاب در همه استان ها و مناطق تا اقصی نقاط کشور را در بر بگیرد و به صورت ملموس دیده شود.

مدیرکل سیمای استان ها با بیان اینکه جشنواره فیلم فجرحلقه اتصال بین نسل ها بویژه نسل های جوان و نوجوان است و از تاثیرات و کارکردهای این جشنواره است خاطر نشان ساخت: باید انقلاب اسلامی، دیدگاه وسیره حضرت امام(ره) و حماسه دوران دفاع مقدس از طریق هنر و هنرمندان به نسل های جدید انتقال پیدا کند و آن حماسه ها، فرهنگ و نگاه نسل به نسل گسترش پیدا کند.

به گفته وی استعدادهای بسیاری در استان ها نهفته است و این توجه و اهتمام شما به استان ها جای تقدیر دارد. آینده نگری و وسعت نظر شما در ابعاد جغرافیایی قابل تحسن و ارزشمند است.

حجت الاسلام محمدیان با تاکید بر لزوم نگاه ماهواره ای و بلند در برنامه های جشنواره فجر افزود: نگاه منطبق با دیدگاه های امام و رهبری عزیز باشد و کشورهای غیرمتعهد و بیداری اسلامی و بیداری ملت ها و صدور ارزش های انقلاب اسلامی جزو رویکردهای جشنواره باشد.

به گفته وی کشور ما فقط در زمینه نفت، گاز، توریسم و ... جزو کشورهای اول نیست بلکه در زمینه فرهنگ و سینماهم هست و لازم است با استراتژی و نگاهی که در این دوره جشنواره پیش گرفته اید فرهنگ و سینمای ایران به سایر ملل معرفی شود.

مدیرکل سیمای استان ها تصریح کرد: موظفیم از جشنواره بین المللی فیلم فجر و برگزاری آن در استان ها حمایت کنیم.


 تاريخ ارسال: 1391/10/10
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.