پرده سینما

انجمن صنفی شرکت ها در بخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر حاضرند

پرده سینما









انجمن صنفی شرکت ها و موسسات سمعی و بصری در بخش تجلی اراده ملی سی و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور می یابد.

سی و یکمین جشنواره فیلم فجربه گزارش سایت پرده سینما روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با اعلام این خبر افزود:  انجمن صنفی شرکت ها و موسسات سمعی و بصری ضمن اعلام آمادگی حضور در بخش تجلی اراده ملی این دوره جشنواره اسامی هیئت داوری این انجمن را در جشنواره به این ترتیب معرفی کرد: پروانه مرزبان، حبیب الهیاری و محمد حسین بنایی.

بر پایه این خبر، جشنواره بین المللی فیلم فجر با نمایش تازه ترین محصولات سینمایی کشور بهترین فرصت را فراهم می آورد تا نهادها و سازمان های دولتی و حتی، بخش خصوصی مرتبط با حضور و حمایت از آن ها، علاوه بر شناسایی فیلم های مورد نظر خود، با اهالی فهیم و نخبه سینما در جهت برقراری تعامل بیشتر با آنان ارتباط موثری برقرار کنند. در این بخش طبق رویه جاری نمایندگانی در قالب هیئت داوری از سوی نهادها و مراکز دولتی و خصوصی مرتبط، به دبیرخانه جشنواره معرفی می شوند و در پایان طی مراسم جداگانه ای با حضور مقامات و مسئولین مربوطه، جوایز و هدایای خود را به برگزیدگان و آثار منتخب اهدا می کنند.

شایان ذکر است سازمان سینمایی کشور، مقارن با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را در قالب مسابقه سینمای ایران و جهان از تاریخ 12 لغایت 22 بهمن ماه 1391 به دبیری محمدرضا عباسیان برگزار می‏نماید.


 تاريخ ارسال: 1391/10/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.