پرده سینما

عباسیان اعلام کرد:معطل هیچ فیلمی نمی مانیم

پرده سینما









محمدرضا عباسیان دبیر جشنواره بین المللی فیلم فجر میگوید که روند برگزاری جشنواره به صورت منظم در حال انجام است و فیلم هایی که به جشنواره رسیده توسط هیئت های انتخاب در حال بازبینی و دیده شدن است.

 

سی و یکمین جشنواره فیلم فجربه گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر محمدرضا عباسیان دبیر جشنواره فیلم فجر با تاکید بر لزوم نظم در برگزاری جشنواره فیلم فجر گفت: از ابتدای برنامه ریزی برای برگزاری این جشنواره تمامی هدف و دغدغه برگزارکنندگان این بوده که این جشنواره از زمان انتشار فراخوان تا روز اختتامیه با نظم خاص و مشخص شده برگزار شود تا از آشفتگی های احتمالی جلوگیری گردد.

وی ادامه داد: یکی از ارکان حفظ نظم، پایبندی به زمان بندی های اعلام شده است و همانگونه که دیده شد تا به امروز به این زمان بندی متعهد بوده ایم این امر در صدور کارت های هنرمندان، مهمانان و خبرنگاران وهمچنین، مراحل دریافت  فیلم های جشنواره، برنامه ریزی پیش فروش اینترنتی و انتشار دفترچه جامع برنامه های اکران و ... رعایت شده و خواهد شد.

عباسیان تاکید کرد: به استثنای یکی دو فیلم، کلیه فیلم های جشنواره به دبیرخانه جشنواره رسیده و توسط هیئت انتخاب دیده اند و اگر نسخه اصلی  فیلمی تا پایان  مهلت زمان بندی شده به جشنواره نرسد جشنواره معطل هیچ فیلمی نمی ماند حتی، اگر فیلم چمران آقای حاتمی کیا باشد.


 تاريخ ارسال: 1391/10/16
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.