پرده سینما

وزارت نفت و مرکز ملی فرش ایران هم به بخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر پیوستند

پرده سینما








 

در آستانه برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر وزارت نفت و مرکز ملی فرش ایران هم به بخش تجلی اراده ملی جشنواره پیوستند.

 

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجربه گزارش سایت پرده سینما روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با اعلام این خبر افزود: وزارت نفت با طی ارسال نامه ای به دفتر جشنواره فیلم فجر ضمن معرفی هیئت داوران و کارشناسان خود برای شناسایی فیلم های برتر این وزارتخانه اسامی هیئت داوران خود را به این ترتیب معرفی کرد: حسین فرد مقدم و سید ابوالفضل هاشمی.

برپایه این خبر، همچنین، مرکز ملی فرش ایران هم از آمادگی خود برای حضور در بخش تجلی اراده ملی جشنواره سی و یکم فجر خبر داد. این مرکز ضمن اعلام آمادگی برای حضور در جشنواره هیئتی متشکل از: مجتبی فیض اللهی، علی ملکی جو، یهرنگ جوشن پوش و مرجان صادقی نیا را برای ارزیابی فیلم های جشنواره معرفی کرد.

یادآوری می شود سی و یکمین جشنواره بین المللی فجر، به منظور توسعه تعامل سازمانها ، وزارتخانه ها و نهاد های دولتی و بخش خصوصی با هنر- صنعت سینما و هنرمندان فعال در این حوزه، هر ساله بخش" تجلی اراده ملی"را با مشارکت دستگاه های مربوطه و از طریق اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی به سینماگران و فیلم های شرکت کننده در جشنواره برگزار میکند.

شایان ذکر است سازمان سینمایی کشور، مقارن با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را در قالب مسابقه سینمای ایران و جهان از تاریخ 12 لغایت 22 بهمن ماه 1391 به دبیری محمدرضا عباسیان برگزار می‏نماید.


 تاريخ ارسال: 1391/10/23
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.