پرده سینما

«هیس، دخترها فریاد نمی زنند» برای حضور در جشنواره فیلم فجر دچار اصلاحیه شد

پرده سینما









کارگردان هیس دخترها فریاد نمی‌زنند عنوان کرد: ارشاد برای صدور پروانه نمایش این فیلم سه ممیزی بدان وارد کرده بود که با تعامل به اضافه شدن یک دیالوگ رسیدیم.

 

نمایی از فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنندپوران درخشنده درباره تغییراتی که روی فیلم جدیدش برای دریافت پروانه نمایش اعمال کرده است به مهر گفت: وزارت ارشاد عنوان کرد که باید نام فیلم، بخشی از صحنه‌های مربوط به تجاور به دختربچه هشت ساله و پایان فیلم تغییر کند. آنها معتقد بودند که فیلم باید با پیدا شدن ولی‌دم به اتمام برسد.

وی افزود: اما من از ارشاد خواستم که یک نماینده از شورای پروانه نمایش به من معرفی کند که با حسن عباسی در این ارتباط صحبت کردم. دو جلسه با وی در این ارتباط گفتگو کردم.

درخشنده در پایان تاکید کرد: در نهایت در این جلسات به تعامل رسیدم و من آنها را متقاعد کردم که در فیلم بحث قصاص مطرح نیست بلکه هیس دخترها فریاد نمی زنند مائله جامعه و نگاه تربیتی دارد. خوشبختانه تمامی آن ممیزی‌ها برطرف شد و فقط به اضافه شدن یک دیالوگ رسیدیم.

در فیلم هیس دخترها فریاد نمی‌زنند شهاب حسینی، مریلا زارعی، طناز طباطبایی، امیر آقایی، هادی مرزبان، مائده طهماسبی، ستاره اسکندری و... به ایفای نقش می پردازند. این فیلم در بخش سودای سیمرغ حشنواره فجر حضور دارد.

هیس دخترها فریاد نمی‌زنند به بررسی مسائل دختران جوان می‌پردازد و ترس از آبرو را در این دوره سنی آسیب‌شناسی می‌‌کند.


 تاريخ ارسال: 1391/10/27
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.