پرده سینما

رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره نماز و نیایش به این جشنواره پیام داد

پرده سینما









مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در آستانه افتتاح پنجمین دوره برگزاری جشنواره ملی نماز و نیایش طی پیامی به این جشنواره گفت: تداوم جشنواره های نماز و نیایش یعنی استحکام سنگرهایی که سر بازان سینمای جوانان ایران در منشور عشق سر لوحه کار خویش قرار داده اند .

 

به گزارش سایت پرده سینما متن کامل پیام میرزاخانی به شرح زیر است:

به نام خدایی که نامش آرامبخش دلهاست. همو که ترنم نماز و زمزمه نیایش را به بندگانش عطا نمود تا در خنکای زلال سپیده دمان  و شامگاهان تنهایی، با آن  بیکران زیبایی و کمال به راز و نیاز بنشیند .

از دیر باز خداوندگار مهربان روح پرستش و عبودیت را در نهاد آدمی به ودیعت نهاده است تا انسان در چشمه سارنماز و نیایش غبار از جان بشوید و مشتاقانه برای باز جست گوهر مکارم وفضایل در برهوت تنهایی خویش گام بردارد.

امروز کاروان ره گم کرده بشریت گنج سر به مهر دعا و نیایش را هنوز نگشوده و همچنان رمز و راز نیاز و نماز برایش نامکشوف است گرچه سیاره ها را تسخیر و دل ذره را شکافته است اما در مسیر سیر و سلوک و برافروختن چلچراغ شناخت خدا و حقیقت هنوزطفل راه است و در وادی هیچستان گام برمی دارد .

موهبت بر گزاری جشنواره نماز و نیایش در ام القرای وادی اسلام کاری بس بشکوه است ومتبرک ... و طلیعه دین باوری و پژواک رحمت و وحدت خواهد بود .

این فرصت، دیگر بار، بازگشت  به فطرت انسانیت را نوید می بخشد و عطر دلاویز این تعداد آثار رسیده از اقصی نقاط ایران عاشقان نماز و نیایش را از خویش بی خویش و سرمست خواهد ساخت و عمق عبودیت و عشق انسان به معبود والایش را اعتلا و جلا خواهد بخشید.

تداوم جشنواره های نماز و نیایش یعنی استحکام سنگرهایی که سر بازان سینمای جوانان ایران در منشور عشق سر لوحه کار خویش قرار داده اند .

اینجانب بر خویش فرض می دانم از کوشش های شایسته و اینهمه تلاش های مشفقانه و بی دریغ تشکر و قدردانی بنمایم.

بی تردید  درنزد آن مهر آفرین مهربان زحمات  از حساب افزون شما دست اندر کاران این جشنواره، مأجور و محفوظ خواهد ماند.

هاشم میرزاخانی/رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره


 تاريخ ارسال: 1391/11/1
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.