پرده سینما

جشنواره فیلم 100 فراخوان داد

پرده سینما









در پی اعلام زمان برگزاری جشنواره و با انتصاب سید محمد مهدی طباطبایی نژاد به عنوان دبیر هنری، فراخوان شرکت در نهمین جشنواره فیلم 100 اعلام شد.

 

این دوره از جشنواره در چهار بخش: مسابقه ملی، سینمای اخلاق، بین الملل و چشم انداز ایران 1404 برگزار خواهد شد.

در بخش اصلی جشنواره که با عنوان مسابقه ملی نامگذاری شده است فیلم های 100 ثانیه ای در سه بخش مستند، داستانی و پویانمایی به رقایت می پردازند.

بخش سینمای اخلاق نیز مربوط به انتخاب هنرمندانی است که در میان آثار سینمایی تولید سال 1391 نقش به سزایی در ارتقاء سینمای ایران با مضامین اخلاقی و انسانی داشته اند که به صورت مستقل داوری خواهد شد.

در بخش بین الملل جشنواره که صرفاً برای حضور شرکت کنندگان خارجی است در سه قالب مستند، داستانی و پویانمایی آثار برگزیده خواهد شد.

بخش چشم انداز ایران 1404 دیگر بخش جشنواره می باشد که در آن فیلم هایی که به منظور تبیین، تفسیر،...تعمیق مباحث و اهداف مطرح شده سند چشم انداز نظام مقدس جمهوری اسلامی در قالب مستند، داستانی و پویانمایی ساخته شده باشد مورد قضاوت قرار خواهد گرفت.

برای این دوره از جشنواره جوایز متعددی در نظر گرفته شده است که در روزهای 23 تا 25 مرداد 1392 به آثار برتر اهدا خواهد شد. آخرین مهلت ارسال به دبیرخانه جشنواره 30 خرداد 1392 خواهد بود و 25 مرداد 1392 آیین اختتامیه جشنواره در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود. 

مدت زمان فیلم های شرکت کننده در نهمین جشنواره فیلم 100 با احتساب تیتراژ 100 ثانیه در نظر گرفته شده است و متقاضیان شرکت در جشنواره می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.artfest.ir مراجعه کنند.

 


 تاريخ ارسال: 1391/11/3
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.