پرده سینما

دیوید فینچر «دختر گم شده» را می سازد

پرده سینما









دیوید فینچر که از دوستداران کتاب پر خواننده و دلهره‌آور دختر گم شده است، قصد دارد آن را به عنوان فیلم بعدی خود جلوی دوربین ببرد.

 

دیوید فینچربه گزارش فارس، نسخه سینمایی این کتاب تحسین شده و سرشار از تعلیق گیلیان فلین را ،کمپانی فوکس قرن بیستم تهیه و تولید خواهد کرد.

فینچر که پس از مطالعه این کتاب سخت به آن علاقمند شد، پیشنهاد خرید امتیاز برگردان سینمایی آن را به مسئولان کمپانی فوکس قرن بیستم داد.

کتاب گیلیان فلین سال گذشته میلادی روی پیش خوان کتاب‌فروشی‌ها قرار گرفت و خیلی زود ،در صدر کتاب‌های موفق و پرفروش هفته قرار گرفت.

قصه این کتاب که تحسین منتقدان ادبی را هم به همراه داشته،درباره زن جوانی به نام امی دان است که در پنجمین سالگرد ازدواج خود، ناپدید می‌‌شود.

تمام تحقیقاتی که پیرامون ناپدید شدن وی انجام می‌شود، به یک راه ختم می‌شوند: همسرش وی را به قتل رسانده و جسدش را نابود کرده است.

بزودی این قصه در مسیر تازه‌ای می‌افتد و ماجراها را وارد دنیایی پر رمز و راز و سرشار از تعلیق و تنش می کند.

ریس ویترزپون بازیگر سرشناس سینما هم در امر تولید دختر گم شده مشارکت دارد. هنوز معلوم نیست وی در کنار تولید فیلم، بازیگر آن هم خواهد بود یا خیر.

قصه فیلم در منطقه میسوری اتفاق می‌افتد و این محل، نقش محوری و مهمی در رخدادها و ماجراهای آن دارد .نیک و امی دان در یک خانه اجاره‌ای در این محل زندگی می‌کنند.

در حالی که مهمانی پنجمین سالگرد ازدولح این دو در آستانه برگزاری است ، مهمانان در حال رسیدن به محل برگزاری مراسم هستند اما بزودی معلوم می‌شود امی در خانه نیست و غیبش زده است. پلیس نیک دان را به عنوان مظنون اصلی دستگیر می‌کند و این در حالی است که وی هر گونه ارتباطی با ناپدید شدن زن خود را رد می‌کند.

اداره پلیس و رسانه ها از یک سو و والدین امی دان از سوی دیگر، خواهان روشن شدن ماجرا هستند و در چنین بستری است که دروغ‌ها، تهمت‌ها و پیش داوری‌ها خود را به نمایش می‌گذارند.

سئوالی که برای تمام شهر مطرح شده این است که اگر نیک بی گناه است، پس امی دان کجاست؟

چنین به نظر می‌رسد که مسئولان اداره پلیس برای حل مشکل خود، باید یک قربانی پیدا کرده و به رسانه‌ها و فامیل امی دان معرفی کنند.

دیوید فینچر و کمپانی فرکس قرن بیستم سعی دارند دختر گم شده را برای اواسط فصل بهار سال جاری میلادی، جلوی دوربین ببرند.

آخرین فیلم فینچر بر روی پرده سینماهای جهان دختری با خال کوبی اژدها بود که فروشی 102 میلیون دلاری در سینماهای آمریکای شمالی کرد.


 تاريخ ارسال: 1391/11/9
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.