پرده سینما

ضیافت نامزدهای اسکار 2013 برگزار شد

پرده سینما









 

ضیافت نامزدهای اسکار امسال با حضور چهره‌های شاخص هالیوود برگزار شد.

 

اسکاربه گزارش ایسنا ضیافت شام نامزدهای اسکار امسال شب گذشته (دوشنبه) با حضور حدود 160 نامزد کسب این جایزه که در میان آن‌ها یک دختر 9 ساله نیز به چشم می‌خورد، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، در این مهمانی که در هتل بیورلی هیلز برگزار شد، چهره‌های شاخصی از بین کارگردانان، بازیگران و تهیه‌کنندگان هالیوود از جمله استیون اسپیلبرگ، جنیفر لاورنس، جسیکا چستین، نائومی واتس، یوآخین فینیکس، کاترین بیگلو، آن‌ هاث‌وی و دنزل واشنگتن حضور داشتند.

در این میهمانی ویژه، علاوه‌بر کوونژان والیس 9 ساله که برای فیلم چارپایان حیات‌وحش جنوب نامزد اسکار شده، بن افلک نیز که با فیلم تحریف شده‌ آرگو در میان نامزدهای اسکار گنجانده شده، در مراسم حضور داشت. وی با اشاره به اینکه بارها مراسم اسکار را از تلویزیون تماشا کرده، گفت که حضور در این مراسم برای افتخار بزرگی است.

کریگ زادن که به همراه نیل مردن برای اولین‌بار تهیه‌کنندگی پخش سه ساعته مراسم اسکار را برعهده دارد، با اشاره به اجراهای آدله، نورا جونز و باربارا استریساند در مراسم اسکار و نیز تقدیر ویژه از سری فیلم‌های جیمزباند اعلام کردند، مراسم امسال جوایز اسکار به مذاق همه خوش خواهد آمد.

این دو تهیه کننده همچنین به رقابت نزدیک نامزدهای اسکار در گیشه فروش اشاره و اعلام کردند فروش بالای این فیلم ها خبر خوبی برای برگزارکنندگان جوایز اسکار است. فیلم‌های زندگی پی، لینکلن، آرگو و جانگوی آزاد شده حدود 150 میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش داشته‌اند و کتابچه بارقه امید و سی دقیقه بامداد نیز هر کدام 70 میلیون دلار فروش داشته‌اند.

این در حالی است که سال گذشته فیلم صامت هنرمند با وجود کسب جایزه اسکار در پنج بخش،‌ تنها در آمریکا و کانادا حدود 48 میلیون دلار فروخت.

پیش‌بینی می‌شود مراسم سه ساعته اسکار که در بیش از 200 کشور پخش خواهد شد،‌ حدود یک میلیارد بیننده تلویزیونی داشته باشد. امسال مراسم اسکار برای نخستین‌بار توسط خالق کمدی دوست خانوادگی ست مک فارلین اجرا می‌شود.


 تاريخ ارسال: 1391/11/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.