پرده سینما

مردم 10 استان کشور از فیلم های جشنواره فجر استقبال کردند

پرده سینما









 

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام ستاد خبری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر،جشنواره بین المللی فیلم فجر در سی و یکمین گام در راستای طرح عدالت محوری، توجه ویژه ای به استان های کشور داشت. از این رو سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر علاوه بر تهران در 10 استان با 19 سینمایتجهیز شده به سیستم پخش دیجیتال در حال برگزاری است.

 

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجرجشنواره های استانی فیلم فجر از 14 بهمن ماه با اکران 28 فیلم آغاز شد وتا 24 بهمن ماه ادامه خواهد داشت. پس از اکران فیلم ها، آیین های اختتامیه از 25 بهمن ماه با برگزاری مراسم در اصفهان آغاز می شود و تا 4اسفندماه ادامه دارد.

قم، خراسان رضوی، گیلان، کرمانشاه، کردستان، قزوین، کرمان، فارس، بوشهر و همدان میزبانان همزمان سی و یکمین جشنواره فیلم فجر هستند.

بنا بر اعلام مهدی حقیقی مدیر بخش استان ها جشنواره فیلم فجر استقبال مردم و علاقه مندان سینما از فیلم های جشنواره فجر به شدت خوب و غیر قابل وصف است و مردم تقاضا دارند برای فیلم ها سانس های فوق العاده در نظرگرفته شود.

وی همچنین اعلام کرد: فیلم های جشنواره در استان ها به صورت جداگانه داوری خواهد شد و جایزه های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترینیلمنامه به برگزیدگان اهدا خواهد شد. ضمن اینکه در این مراسم ها برنامه عزام هنرمندان و مدیران به استان ها و زیارت قبور شهدا و دیدار خانواده شهدا و ایثارگران نیز پیش بینی شده است.


 تاريخ ارسال: 1391/11/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.