پرده سینما

نشست رسانه ای رایتل حامی مالی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر شب گذشته برگزار شد

پرده سینما









 

به گزارش خبرنگاران سایت پرده سینما نشست رسانه ای حامی مالی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر رایتل شب گذشته در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.

 

رایتل حامی جشنواره فیلم فجریزدان عشیری مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در این نشست گفت: جشنواره امسال با کیفیت خوبی برگزار می شود که بخش عمده ای از آن به همت دوستان رسانه است که فکر می کنم امسال بیش از سال های قبل حضور پر رنگ آنها در پوشش اخبار و بسیاری از اخبار موازی محسوس است و جشنواره فیلم فجر با عزم راسخ این عزیزان به خوبی درخشیده است. با وجود همه مشکلات اقتصاد مقاوتی جشنواره فیلم فجر تا کنون با پویایی خوبی برگزار شده است که بار اصلی بر دوش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. در کنار این اتفاق شرکت خدمات ارتباطی رایتل حامی جشنواره  بوده است و در همین راستا در خدمت مدیریت این شرکت هستیم تا از زبان این بزگوار اهداف و نقطه نظراتشان را برای حمایت  این رویداد سینمایی بشنویم.

شاهین آرپناهی مدیر کل ارتباطات رایتل  در مورد دلیل اینکه نام شرکت ما برند و ارتباطات است گفت: رایتل از ابتدا موضوعیت جدی داشته است زیرا همانطور که استحضار دارید رایتل اولین و تنها ارائه دهنده خدمات سوم تلفن همراه است که در خدمات 3g رایتل انحصار دو ساله دارد. از روز اول تلقی ما این بود  که راتل دو انحصار دارد، یکی انحصار از نظر بازده زمانی محدود شده ارائه خدمات نسل سوم است و دیگری برلند رایتل که برای استفاده کنندگان از این برند ارزش ایجاد می کند و این انحصار دوم انحصاری است که طبیعتاً بازده زمانی ندارد و تلاش می کنیم تا به گونه ای عمل کنیم که استفاده  کنندگان خدمات رایتل نه تنها راضی باشند بلکه احساس تعلق خاطر به این برند داشته باشند. فعالیتی که در عرصه حمایت از عرصه جشنواره فجر آغاز کریم، بخشی از آن ناظر بر همین مطلب است، به دلیل اینکه مخاطبین خود را در وهله اول فرهیختنگان  جامعه، جوانان تحصیل کرده و افرادی می دانیم که به فناوری جدید تعلق بیشتری دارند. در رایتل سرویسی به نام تماس تصویری داریم که تا به امروز به این معنی چیزی نداشتیم و این اتفاقی جدید است که بوسیله آن می توانیم اینترنت پر سرعت را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

مخاطبین نسل سوم از نظر ما فرهیخته هستند و ما فکر می کنیم از این جهت با مخاطبین سینما و هنر اشتراک بزرگی داریم. امسال این توفیق را داشتیم تا در خدمت مجموعه برگزارکنندگان جشنواره فیلم فجر و در واقع در خدمت عزیران سینماگر و علاقمندان به سینما باشیم و امیدواریم در آینده بتوانیم رایتل را به عنوان حامی هنر ایران زمین  جانمایی کنیم که مستلزم این است که در آینده در عرصه های مختلف هنری به خصوص هنر عمومی و پر مخاطب مثل سینما و محصولات برجسته این حوزه حمایت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که لزوم حمایت از جشنواره های فرهنگی  و سینمایی تا چه اندازه مهم است، گفت: بخشی از این نکته برمی گردد به مسئولیت اجتماعی سازمان ها که جزء اموری است که در ایران باید توسط برندهای بزرگ بیش از گذشته پیگیری شود. در گذشته در عرصه هنر کمتر شاید حمایت برندهای بزرگ بودیم. هم از جنبه مسئولیت اجتماعی و هم فوائد بازرگانی و تجاری حاصله از فعالیت های هنری حرکت صحیحی است و برندهای بزرگ ما باید به این سمت حرکت کنند و امیدوارم ورود رایتل به این عرصه فتح بابی باشد البته در گذشته هم بوده و امیدوارم در این مسیر بتوانیم حرکت کنیم تا هم خودمان بتوانیم از حمایت مادی و معنوی آن برخوردار شویم و هم باب شود تا ببینیم برندهای بزرگ ما از هم سبقت می گیرند برای حمایت از محصولات فرهنگی و هنری زیرا ریشه هر جامعه ای در فرهنگ و هنر آن است و قطعا توسعه هنری و فرهنگی زیرساخت هر توسعه دیگری است.

وی در پاسخ به این سوال که در صحبت هایتان اشاره کردید رایتل قرار است از فیلم های فاخر حمایت کند، چه برنامه ریزی برای این موضوع شده است؟ گفت: من قید به خصوص را استفاده کردم و معتقدم غربالی داریم  به اسم غربالگری آثار فاخر که اولویت هایی در این مورد خواهیم داشت. از نظر استراتژیک بنایمان حمایت از عرصه هنر است، یعنی استراتژی را در عرصه هنر برگزیدیم. این مصادیق فرآیندی دارد که باید در مورد آن صحبت کرد. اجمالاً می گویم که در این زمینه هزینه هایی را داشتیم و تنها  حمایت از جشنواره فجر نبوده است. در سایر حوزه های نمایشی هم داشتیم. حتی در برخی از عرصه های نمایش خانگی هم حضور داشتیم.

وی در مورد بودجه این کار نیز توضیح داد: فکر می کنم اکثر  برندهای بزرگ بودجه ای را تحت عنوان بودجه حمایتگری برای این کار اختصاص داده اند و آن چیزی که در مورد رایتل  اتفاق افتاده اضافه شدن استراتژی است.


 تاريخ ارسال: 1391/11/20
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.