پرده سینما

کتاب «مرور 30 دوره جشنواره فیلم فجر» رونمایی شد

پرده سینما









 

کتاب «مرور 30 دوره جشنواره فیلم فجر» با حضور محمد رضا عباسیان دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر رونمایی شد.

 

رونمایی از کتاب سی دوره جشنواره فیلم فجر به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما محمدرضا عباسیان دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در ابتدای این مراسم که در سالن سعدی مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد، ضمن خسته نباشید به اهالی رسانه گفت: پیشنهاد تهیه این کتاب از سوی مسعود نجفی داده شد و ما هم پذیرفتیم. این کتاب به اذعان بسیاری ار کارشناسان، کتاب خوب و جامعی شده و می تواند مورد استفاده اهالی سینما و رسانه قرار گیرد.

مسعود نجفی که این کتاب را تهیه کرده است، در این مراسم گفت: پیشنهاد این کتاب را سال پیش به آقای خزاعی دادم که ایشان گفتند در قالب همان کاتالوگ کار شود اما امسال آقای عباسیان از این طرح استقبال کردند.

وی ادامه داد: این کتاب توسط یک تیم 20 نفره در مدت زمان سه الی چهار ماه تهیه شده که شامل مطالب و عکس هایی از دوره اول جشنواره فجر تا دوره آخر است.

نجفی در ادامه با اشاره به نبود اطلاعات جامعی از جشنواره فیلم فجر برای استفاده خبرنگاران، اظهار داشت: امیدوارم کتاب مرور 30 سال جشنواره فیلم فجر برای اهالی رسانه و فیلمسازان مفید باشد، ضمن اینکه اگر ایرادی در کار وجود داشته باشد، در چاپ جدید اصلاح خواهیم کرد.

محمدرضا عباسیان دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم درخصوص عرضه این کتاب بیان داشت: قیمت تمام شده کتاب 30 هزار تومان است و در سالن برج میلاد عرضه می‌شود و پس از آن هم وارد کتاب ‌فروشی‌ها خواهد شد.

رونمایی از کتاب سی دوره جشنواره فیلم فجروی درخصوص امکان برگزاری نشست خبری پس از اتمام جشنواره فیلم فجر افزود: اگر این نیاز احساس شود و روابط عمومی جشنواره هم تشخیص دهد، نشست خبری دیگری پس از برگزاری جشنواره برگزار می کنیم.

عباسیان درخصوص ظرفیت سالن سینمای اهالی رسانه نیز گفت: ما امسال نسبت به سال گذشته دو هزار کارت کمتر صادر کردیم. امیدوارم روند کاهش صدور کارت ها هم مثل روند کاهش سیمرغ ها و در راستای استانداردسازی و رعایت نظم پیش رود.

در پایان این نشست اسعدی در مورد پایان‌بندی فیلم اظهار داشت: قرار بود فیلم طور دیگری به پایان برسد اما این پایان بندی نیز ارشادی نیست بلکه پایان فیلم به خانواده بر می‌گردد.

سپس با اعلام توزیع این کتاب در میان خبرنگارانی را که در سالن حضور دارند ازدحام بی سابقه ای در سالن کنفرانس شکل گرفت و در راهروهای منتهی به سالن بسیاری از افراد برای دریافت این کتاب هجوم آورده بودند. 


 تاريخ ارسال: 1391/11/20
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.