پرده سینما

پوراحمد فیلم جنگی می سازد

پرده سینما









كیومرث پوراحمد فیلم سینمایی ایرانی را جلوی دوربین می‌برد.

 

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما پروانه ساخت این پروژه اواخر سال گذشته به تهیه‌كنندگی سعید سعدی از سوی اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد صادر شد و این روزها ایرانی در مرحله پیش تولید قرار دارد. فیلمنامه این فیلم را كیومرث پوراحمد به نگارش درآورده كه در ژانر دفاع مقدس قرار می‌گیرد. فیلم داستان رزمنده‌ای است كه در یك عملیات پایش روی مین می‌رود و 18 روز در خاك عراق گرفتار می‌شود. سعدی درخصوص این پروژه گفت: «داستان این فیلم واقعی است و فیلمنامه براساس مستنداتی كه وجود دارد به نگارش درآمده. ایرانی در واقع داستان تنهایی‌هایی این رزمنده در 18 روز است.»

پوراحمد همزمان با نگارش فیلمنامه مشغول انتخاب لوكیشن اصلی فیلمش است. قرار است صحنه‌های ایرانی در همان منطقه عملیاتی واقعی كه در غرب كشور قرار دارد فیلمبرداری شود. این منطقه شاخ شمیران نام دارد كه در استان كرمانشاه است. ایرانی نام موقت این فیلم است و به احتمال فراوان با مهیا شدن شرایط فیلمبرداری آن خرداد ماه امسال آغاز می‌شود. پوراحمد هنوز بازیگران و عوامل پشت دوربین این فیلم را انتخاب نكرده است. به گفته سعید سعدی فیلم تازه پوراحمد با پشتیبانی كنگره سرداران شهید نجف‌آباد و لشكر هشت نجف اشرف تولید خواهد شد.

بعد از اتوبوس شب این دومین فیلم كیومرث پوراحمد است كه در ژانر دفاع مقدس ساخته می‌شود. این كارگردان سال قبل برای ساخت فیلمی اجتماعی از اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد درخواست پروانه كرد كه مجوز آن صادر نشد.


 تاريخ ارسال: 1392/1/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.