پرده سینما

اسامی جشنواره های سال 92 انجمن سینمای جوانان ایران اعلام شد

پرده سینما









برگزاری شش جشنواره منطقه ای، ملی و بین المللی در سال 1392 برنامه ریزی شده است.

 

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران در سال جاری این انجمن با برگزاری شش جشنواره منطقه ای، ملی و بین المللی و همچنین برگزاری كارگاه های آموزشی در كنار این جشنواره ها سال پركاری را برای سال 92 پش بینی می نماید.

روابط عمومی انجمن به نقل از معاونت جشنواره ها، اموربین الملل و بازرگانی انجمن اعلام كرد، در زیرمجموعه فعالیتهای انجمن با رویكرد عرضه و آموزش این معاونت در سال جدید چهل و نهمین و پنجاهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان، دومین جشنواره ملی تسنیم، سومین جشنواره ملی عكس ایران، دومین جشن فارغ التحصیلی و جشنواره فیلم اولی ها و همچنین سی امین جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران را برگزار خواهد كرد.

معاونت مذكور اعلام كرده است، تاریخ برگزاری  جشنواره ها و همچنین  میزبانان جشنواره های منطقه ای مشخص شده كه به اداره كل جشنواره ها و مجامع سینمایی اعلام شده است و به زودی با تصویب تاریخ برگزاری، از سوی روابط عمومی انجمن اعلام خواهند شد.

قابل ذكر است چهل و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان برای اول فصل تابستان برنامه ریزی شده كه به زودی جهت ثبت نام در سه بخش فیلم كوتاه، فیلمنامه و عكس برروی سایت انجمن سینمای جوانان ایران به نشانی www.iycs.ir قرار خواهد گرفت.


 تاريخ ارسال: 1392/1/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.