پرده سینما

جشنواره لس آنجلس با فیلم پدرو آلمودوار آغاز می‌شود

پرده سینما









خیلی هیجان‌زده هستم! تازه‌ترین ساخته فیلمساز اسپانیایی به عنوان فیلم افتتاحیه نوزدهمین دوره جشنواره فیلم لس آنجلس انتخاب شد.

 

پدرو آلمادواربه گزارش خبرآنلاین، خیلی هیجان‌زده هستم! (با عنوان دیگر عشاق گذرا) فیلمی کمدی درمورد یک سانحه هوایی در مسیر مکزیکو سیتی و مسافران و خدمه یک هواپیماست که از درونی‌ترین ترس‌های خود پرده برمی‌دارند.

پنه‌لوپه کروز (در پنجمین همکاری با آلمودوار)، آنتونیو باندراس (در هفتمین همکاری با آلمودوار)، خاویر کامارا، پپا چارو و لولا دوئناس از جمله بازیگران خیلی هیجان‌زده هستم! هستند.

شرکت سونی پیکچرز کلسیکس این فیلم را 28 ژوئن (7 تیر) در آمریکای شمالی روانه سینماها می‌کند.

دیوید آنسن مدیر هنری جشنواره فیلم لس آنجلس گفت: «پدرو آلمودوار یک استعداد سینمایی است. چهار دهه است که او با فیلم‌های بامزه و خطرناک، دوست‌داشتنی و چالش‌برانگیز و ویرانگر و بسیار بدیع خود ما را شگفت‌زده می‌کند.»

نوزدهمین دوره جشنواره فیلم لس آنجلس 13 تا 23 ژوئن (23 خرداد تا 2 تیر) برگزار می‌شود.

آلمودوار سال 2003 برای فیلم با او حرف بزن‌ برنده اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شد و برای همین فیلم نامزد اسکار بهترین کارگردان بود.

او سال 1999 برای همه چیز درباره مادرم جایزه بهترین کارگردان را از جشنواره فیلم کن دریافت کرد و سال 2006 برای بازگشت برنده جایزه بهترین فیلمنامه از این جشنواره شد. آلمودوار سال 1988 هم برای فیلم زنان در آستانه فروپاشی عصبی جایزه بهترین فیلمنامه را از جشنواره ونیز گرفت.

مرا باز کن! مرا ببند!، گل راز من، آموزش بد و آغوش‌های گسسته از دیگر فیلم‌های این فیلمساز 63 ساله است که آخرین بار دو سال پیش فیلم پوستی که در آن زندگی می‌کنم با بازی باندراس را روی پرده داشت.


 تاريخ ارسال: 1392/1/22
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.