پرده سینما

سرتیپی: «گذشته» فرهادی هیچ مشکلی برای اکران در ایران ندارد

پرده سینما







 

 

 

علی سرتیپی درباره اکران گذشته اصغر فرهادی گفت: «گذشته» هیچ موردی برای اکران نشدن در ایران ندارد.

 

نمایی از فیلم گذشته ساخته اصغر فرهادیاین پخش‌کننده که اکران فیلم جدید اصغر فرهادی با نام گذشته در ایران به او سپرده شده است، در گفت‌وگویی با ایسنا، درباره آخرین وضعیت نمایش این فیلم گفت: در هفته آتی برای دریافت پروانه نمایش فیلم اقدام خواهیم کرد. من این فیلم را دیده‌ام و فکر می‌کنم بتوانیم آن را در ایران اکران کنیم چرا که هیچ موردی برای اکران نشدن ندارد.

فیلم گذشته در بخش رقابتی جشنواره‌ی کن حاضر است و اردیبهشت ماه در فرانسه اکران عمومی می‌شود.

وی که اکنون پخش دو فیلم رسوایی و تهران 1500 را در سینمای ایران برعهده دارد، درباره آخرین رقم فروش فیلم سینمایی رسوایی عنوان کرد: تا شب گذشته 29 فروردین‌ماه این فیلم در تهران یک میلیارد و 760 میلیون تومان و در شهرستان‌ها یک میلیارد و 550 میلیون تومان فروش داشته است. بنابراین تاکنون فروش رسوایی تاکنون از مرز سه میلیارد و 300 میلیون تومان گذشته است.

مدیرعامل موسسه فیلمیران ادامه داد: فکر می‌کنم اکران رسوایی با این روند تا اواخر اردیبهشت‌ماه ادامه داشته باشد چرا که فروش آن هنوز هم در سینماهای تهران و مخصوصا در سینمای سرگروه بسیار خوب است.

سرتیپی همچنین درباره فروش «تهران1500» خاطرنشان کرد: این فیلم تا شب گذشته در تهران 970 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 670 میلیون تومان فروخته است بنابراین تهران 1500 تا کنون یک میلیارد و 650 میلیون تومان فروش داشته و امیدواریم این رقم به دو میلیارد تومان برسد.

پیش از این جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی درباره اکران فیلم جدید اصغر فرهادی در ایران گفته بود: «اگر تصاویر و موضوع این فیلم با موازین جمهوری اسلامی هماهنگ باشد، برای اکران، مشکلی نخواهد داشت... با این فیلم‌هم مانند آثار دیگر برخورد خواهد شد و باید شورای پروانه نمایش آن را ببیند و نظر بدهد.»


 تاريخ ارسال: 1392/1/30
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.