پرده سینما

همزمان با برگزاری جشنواره فیلم و عکس همراه تهران نشست های تخصصی برگزار می شود

پرده سینما







 

 

 

اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران همزمان با روزهای برگزاری  جشنواره از 4 تا 6 اردیبهشت هشت عنوان نشست و سخنرانی با حضور استادان و فعالان برجسته فرهنگ و هنر کشور برگزار می کند.

 

اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهرانبه گزارش سایت پرده سینما و اعلام ستاد خبری نخستین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، بخش میزگردهای تخصصی این جشنواره  که با هدف آشنایی هر چه بیشتر مخاطبان و همچنین نگاه چالشی و آینده نگر به مسائل مرتبط با موبایل و تصویربرداری برگزار می شود ، مباحث متنوع مرتبط با فرهنگ استفاده از موبایل و تصویربرداری با آن را در بر می گیرد که در قالب سخنرانی، بحث آزاد و میزگرد به اجرا در می آید.

مطابق جدول برنامه های جشنواره در بخش میزگردهای تخصصی موضوعاتی همچون «رسانه‌های نو و آینده روزنامه‌نگاری»، «بازتعریف اخلاق و حریمهای خصوصی در زمانه رسانه‌های نو»، «موبایل و زبان فارسی: تهدیدها و فرصت‌ها»، «اخلاق عکاسی با موبایل و مشکلات چهره‌های نامدار»، «رسانه‌های نو  و زبان فارسی»، «عکاسی با موبایل و عکس‌های ورزشی»، «بررسی تخصصی فیلمسازی و عکاسی با موبایل» و «عکاسی با موبایل و گردشگری» دیده می شود.

هر نشست تخصصی با حضور تعدادی از استادان دانشگاه در رشته‌های جامعه‌شناسی و ارتباطات و همچنین روزنامه‌نگاران و عکاسانی از حوزه‌های مرتبط برگزار می شود. هنرمندان، فیلم‌سازان و بازیگران سینمای کشور نیز از دیگر افراد حاضر در این نشست خواهند بود.

محل برگزاری نشست های تخصصی سالن VIP جشنواره در پردیس سینمایی ملت اعلام شده و حضور عموم علاقه مندان در این نشست های تخصصی آزاد است.

نخستین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران از چهارم تا ششم اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ در تهران برگزار می‌شود.


 تاريخ ارسال: 1392/2/1
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.