پرده سینما

سید ضیاء هاشمی: هیچ تعهدی برای اکران «گذشته» در ایران نداریم

پرده سینما









سید ضیاء هاشمی گفت: فیلم سینمایی گذشته هنوز پروانه نمایش از وزارت ارشاد ندارد و هیچ تعهدی برای نمایش آن در گروه سینمایی خاص از سوی شورای صنفی نمایش به پخش کننده داده نشده است.

 

نمایی از فیلم گذشته ساخته اصغر فرهادیسید ضیاء هاشمی رئیس شورای صنفی نمایش درباره  اکران فیلم سینمایی گذشته و تعیین گروه سینمایی برای این فیلم گفت: این بحث‌ها گمانه زنی بیش نیست. هنوز فیلم پروانه نمایش ندارد و هیچ تعهدی برای نمایش آن در گروه سینمایی آفریقا یا هر گروه دیگری از سوی شورای صنفی نمایش به پخش کننده آن  داده نشده است.

وی در ادامه گفت: به عقیده من موقعیت خوبی برای سینمای ایران ایجاد می‌شود فیلمی که سازنده آن ایرانی است بتواند امکان نمایش همزمان در ایران و جهان را داشته باشد. تجربه بسیار خوبی است که فیلمی ایرانی و همزمان در ایران و دنیا نمایش داده شود.

وی در خاتمه افزود: درگمانه ‌زنی‌ها هیچ تعهدی داده نشده و تا زمانی که مراحل قانونی  طی نشود نمی‌توان برای نمایش آن زمان خاص یا گروه خاص سینمایی را در نظر گرفت اما ما تلاش می‌کنیم تا شرایط مناسب برای اکران فیلم پس از صدور پروانه نمایش فیلم از سوی وزارت ارشاد فراهم آوریم.


 تاريخ ارسال: 1392/2/4
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.