پرده سینما

داوری مردمی بخش عکس جشنواره فیلم و عکس همراه تهران آغاز شد

پرده سینما









از دقایق اولیه صبح روز چهارشنبه 4 اردیبهشت و با حضور بازدید کنندگان گالری عکس جشنواره همراه تهران، داوری مردمی برای بخش عکس که از طریق گوشی های تلفن همراه و با خوانش الکترونیکی بارکد های هر عکس صورت می گیرد، آغاز شد.

 

جشنواره فیلم و عکس همراه تهرانبه گزارش سایت پرده سینما و اعلام ستاد خبری اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، از اولین ساعات روز چهارشنبه حضور چشمگیر مخاطبان در سنین مختلف ، دانش آموزان ، دانشجویان و عموم مردم و همچنین علاقه مندان به فیلم و عکس در غرفه ها ، گالری عکس و سالن نمایش فیلم به چشم می خورد.

در گالری عکس که در سالن شماره 3 سینما گالری پردیس به نمایش در آمده ، شرکت کنندگان به عکس های مورد علاقه خود با توجه به تصویر ارائه شده و نحوه عکاسی به هر عکس رای می دهند.

این آرا از طریق سایت جشنواره و همچنین از طریق خوانش بارکد های نسب شده در کنار هر عکس بوسیله گوشی های تلفن همراه انجام می شود.

اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران که به گفته حسین واعظیان یکی از مهمترین اقدامات مرکز رسانه های دیجیتال در تولید محتوا برای همه سلایق مردمی است در این روز میزبان مخاطبانی از اقشار مختلف مردم بود که از برنامه های متنوع جشنواره بهره بردند.

از گردشگری تا فناوری در نمایشگاه جنبی نمایشگاه جنبی جشنواره با حضور انجمن ها، خبرگزاری ها و روزنامه های مختلف در غرفه های متعددی میزبان مخاطبان است که با تنوع موضوعی به یکی از جالب توجه ترین بخش های جشنواره تبدیل شده است. انجمن های مرتبط با بخش های موضوعی جشنواره همچون گردشگری و محیط زیست ، دانشگاهی ، ورزشی و فناوری های مرتبط با تلفن همراه در این غرفه ها به بازدید کنندگان درباره فعالیت های خود و اهمیت تصاویر موبایلی  توضیح می دهند.

حضور شبکه های رادیویی و شبکه مستند سیما ، خبرگزاری ها و سایت های عکاسی و خبری در این روز بسیار چشمگیر بود.


 تاريخ ارسال: 1392/2/4
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.