پرده سینما

لئوناردو دی‌کاپریو برای مدتی از سینما کناره‌گیری می‌کند

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لئوناردو دی‌کاپریو پس از بازی در سه فیلم پیاپی قصد دارد به مدتی نامعلوم از سینما کناره‌گیری کند.

 

لئوناردو دی کاپریوبه گزارش ایسنا‌، لئوناردو دی‌کاپریو ستاره‌ی سینمای هالیوود که جدیدا در فیلم گتسبی بزرگ درخشیده است،‌ در مصاحبه‌ای که اخیراً انجام داده، گفته که ترجیح می‌دهد برای مدتی از سینما فاصله بگیرد و به خود استراحت بدهد.

بازیگر تایتانیک در این‌باره گفت: پس از بازی در سه فیلم پیاپی، احساس می‌کنم کمی به هواخوری نیاز دارم. باید برای خودم کمی زمان بخرم و بیشتر به کارهای محیطی بپردازم، اموراتی جدا از فیلمسازی و بازیگری.

دی‌کاپریو در ادامه گفت: من سه فیلم را پشت سر هم انجام دادم ... این یک وفقه دائمی نیست،‌ اما دوره‌ای است که زمان مشخصی نخواهد داشت... شاید چند ماه برای انجام دادن کارهایی متفرقه.

این هنرپیشه‌ی نام‌آشنا همچنین خاطرنشان کرد که کار زیاد، روی زندگی شخصی‌اش هم تاثیر گذاشته، اما مزایای آن به نقاط ضعف برتری داشته است.

به گزارش دیجیتال اسپای،‌ دی‌کاپریو که اخیرا جانگوی آزادشده را روی پرده داشت،‌ افزود: هر چیزی قیمتی دارد،‌ اما هربار به خودم گوش می‌دهم که درباره‌ی آن ارز‌ش‌ها صحبت می‌کنم،‌ حالم شدیدا خراب می‌شود چون من واقعا خوشبختم که می‌توانم این کارها را انجام دهم. من انسان خوشبختی هستم و چیزی برای شکایت کردن ندارم.

دی‌کاپریو همچینین طی مصاحبه‌اش درباره‌ی تناقض شغل بازیگری با زندگی خصوصی‌اش گفت: هنرپیشه شدن انتخابی آگاهانه است. تو وقتی می‌خواهی در دنیا به شهرت برسی،‌ زندگی خصوصی‌ات به عمومی تبدیل می‌شود. اما همان‌طور که گفتم تو خود را با این شرایط وفق می‌دهی.

گتسبی بزرگ از روز 10 می روی پرده‌ی سینماهای آمریکا می‌رود. این فیلم که برگرفته از رمان معروف اسکات فیتزجرالد است،‌ آغازگر شصت‌وششمین جشنوراه‌ی فیلم کن خواهد بود.

 

 


 تاريخ ارسال: 1392/2/13
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.