پرده سینما

«ملک سلیمان 2» بزودی کلید می خورد

پرده سینما









فیلم سینمایی ملک سلیمان 2 نیمه دوم سال جاری آماده فیلمبرداری می‌شود.

 

نمایی از فیلم ملک سلیمانمحمدصادق آذین که به همراه عبدالحمید قدیریان به عنوان تهیه‌کننده برای ملک سلیمان 2 پروانه ساخت گرفته‌اند در گفت‌و‌گو با ایسنا درباره‌ این پروژه بیان کرد: اکنون آقایان شهریار بحرانی و عبدالحمید قدیریان به همراه یک تیم تحقیقاتی درحال تکمیل سناریوی قسمت دوم ملک سلیمان(ع) هستند.

وی ادامه داد:‌ تکمیل سناریو و آماده‌سازی آن برای ورود به مرحله‌ پیش‌تولید، حداقل پنج یا شش‌ماه زمان نیاز دارد. البته در این مدت علاوه بر تکمیل سناریو، آقای قدیریان روی استوری‌برد و ویژوال افکت فیلم کار خواهند کرد.

تهیه‌کننده ملک سلیمان 2 درباره‌ تامین بودجه‌ تولید این فیلم نیز خاطرنشان کرد: هنوز بودجه‌ فیلم تامین نشده است، ما ابتدا باید سناریو را تکمیل کرده تا پس از آن ببینیم که وضعیت بودجه چه می‌شود.

محمدصادق آذین در پایان ابراز امیدواری کرد که ملک سلیمان 2 درنیمه‌ دوم سال جاری وارد مرحله‌ پیش‌تولید و فیلم‌برداری می‌شود.

پروانه ساخت فیلم سینمایی ملک سلیمان 2 که قسمت نخست آن سال 89 اکران شده بود، در روز‌های پایانی سال گذشته به تهیه‌کنندگی محمدصادق آذین و عبدالحمید قدیریان و کارگردانی شهریار بحرانی صادر شده است. نکته جالب توجه این است که تهیه‌کنندگی قسمت اول این اثر که با ردیف بودجه مشخص به‌عنوان نخستین فیلم فاخر سینمای ایران یاد می‌شود، برعهده مجتبی فرآورده بود.

قسمت نخست ملک سلیمان (ع) که با بودجه‌ای در حدود پنج میلیارد تومان ساخته شده بود، بیش از سه میلیارد تومان در گیشه فروخت. آن زمان درباره داستان قسمت دوم فیلم در فضای مجازی آمده بود: «در قسمت دوم، مردم با یادگیری سحر و جادو از اجنه و شیاطین و هاروت دو فرشته شهر بابل، از راه حق منحرف می‌شوند. سپس به سلیمان(ع) تهمت کفر و جادوگری می‌زنند. این وضع آنقدر ادامه پیدا می‌کند که جز حضرت سلیمان (ع) و تعداد کمی از یارانش، همه کافر می‌شوند. داستان این قسمت از فیلم ارتباط مستقیم با آیه ۱۰۲ سوره بقره دارد».


 تاريخ ارسال: 1392/2/17
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.