پرده سینما

جهان بیگلری: حوزه هنری در بازار کن ۶۶ مستقل حضور خواهد داشت

پرده سینما









مدیر سازمان توسعه سینمایی حوزه هنری از حضور مستقل حوزه هنری در بازار کن ۶۶ خبر داد.

 

جشنواره فیلم کنسهیل جهان‌بیگلری در گفت‌وگو با فارس با اعلام مطلب فوق اظهار داشت:‌ اساساً یک سازمان یا یک مؤسسه سینمایی مجبور است تا تولیداتش را در عرصه داخلی و خارجی برای بهتر دیده شدن عرضه کند و بازارهای مناسب را برای این عرضه باید شناسایی کند تا از این طریق کالاهای او را نیز بشناسند.

وی افزود: عرضه مناسب و حضور جهانی باعث شکل‌گیری ارتباطات می‌شود و حضور در بازارهای جهانی پیامدهای مثبتی خواهد داشت و ما هم به تبع این کمپانی عظیمی که در حوزه هنری وجود دارد و اقدام به تولید و توزیع حتی در عرصه بین‌المللی می‌کند باید بتوانیم در بازارهای مختلف حضور داشته باشیم.

جهان بیگلری خاطرنشان کرد: مطمئناً در بازارهای بین‌المللی مهم‌ترین بازار را انتخاب و در آنها شرکت می‌کنیم و امسال هم با توجه به حساست‌هایی که وجود دارد با حداقل نیروی کارشناسی اما با حداکثر ظرفیت در جشنواره کن حضور خواهیم داشت.

مدیر سازمان توسعه سینمایی حوزه هنری تأکید کرد:‌به دلیل مشغله‌های کاری امسال خودم عازم کن نخواهم شد اما دو کارشناس زبده حوزه بین‌المللی از سوی سازمان توسعه سینمایی حوزه هنری در جشنواره کن حضور خواهند داشت و در خصوص عرضه بین‌المللی تولیدات حوزه رایزنی خواهند کرد.

وی ادامه داد: سال گذشته تصمیم گرفتیم حضور بین‌المللی خودمان را به صورت مستقل انجام دهیم چرا که به اعتقاد ما تنوع و تکثر نام ایران یک رنگ و بوی خاصی به بازار خواهد داد و از سوی دیگر اگر یک فضای کارشناسانه جدیدی اتفاق می‌افتاد و یک سطح بزرگی از بازارهای بین‌المللی طی سال‌های گذشته برای سینمای ایران ثبت می‌شد بخش خصوصی علاقه بیشتری به حضور در این جمع پیدا می‌کرد و به دلیل همین مسائل تصمیم گرفتیم امسال هم به صورت مستقل در بازار بین‌المللی کن حضور پیدا کنیم.

جهان بیگلری خاطرنشان کرد: سال گذشته ما دو فیلم یه حبه قند و بوسیدن روی ماه‌ را در بازار کن داشتیم که بسیار هم مورد توجه قرار گرفت و امسال با سه فیلم از تولیدات حوزه و دو فیلم از تولیدات بخش خصوصی در بازار کن حاضر خواهیم شد.

وی افزود: حوض نقاشی‌، خسته‌نباشید، تاج محل از تولیدات حوزه هنری و بزرگ مرد کوچک به همراه سر به مهر از تولیدات بخش خصوصی پنج فیلمی هستند که حوزه هنری اقدام به نمایش آنها در بازار فیلم کن خواهد کرد و امیدواریم بتوانیم به موفقیت خوبی در عرصه بازاریابی بین‌المللی برای این پنج فیلم برسیم.

مدیر سازمان توسعه سینمایی حوزه هنری در خاتمه اظهار داشت: علاوه بر نمایش این پنج فیلم و تعامل با سایر کشورها حوزه هنری با تولیدات کوتاه و مستند خود در بازار کن حضور خواهد داشت و امیدواریم در این عرصه نیز اتفاقات خوبی برای تولید حوزه رقم بخورد.


 تاريخ ارسال: 1392/2/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.