پرده سینما

بازدید رئیس‌جمهور از پروژه «لاله» منتفی نیست

پرده سینما









احتمال حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری در پشت‌صحنه فیلم سینمایی لاله به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد قوت گرفته است.

 

به گزارش مهر، حضور رئیس جمهور در پشت صحنه‌ پروژه‌های سینمایی ملی و دینی به یکی از اتفاق‌های خوب تبدیل شده است. با آغاز سال جاری محمود احمدی نژاد در پشت‌صحنه فیلم رنج و سرمستی حاضر شد و قرار شد سری هم به فیلم سینمایی لاله بزند، اما به گفته مجری طرح این پروژه سینمایی زمانی که قرار بود احمدی‌نژاد به پشت صحنه لاله برود گروه مشغول فیلمبرداری تصاویر خارجی و خیابانی بودند.

گرچه این روزها تب و تاب انتخابات و روی کار آمدن دولت جدید بسیار داغ است ولی به نظر می‌رسد احمدی‌نژاد همچنان سعی دارد در پشت صحنه پروژه سینمایی لاله حاضر شود.

شفیع آقامحمدیان مجری طرح فیلم سینمایی لاله درباره بازدید رئیس جمهور از مراحل فیلمبرداری این فیلم گفت: حضور رئیس جمهور و مسئولان فرهنگی در پروژه‌های سینمایی فاخر که متعلق به سازمان سینمایی است امری معمول و مهم است و حکایت از حساسیت بر مسائل فرهنگی، هنری و سینمایی دارد و درست به همین دلیل است که احمدی نژاد در ایام نوروز سر فیلمبرداری رنج و سرمستی به کارگردانی جهانگیر الماسی حاضر شد.

وی افزود: در همان ایام حضور رئیس جمهور در دستور کار بود اما چون فیلمبرداری لاله در حواشی خیابان بود این بازدید انجام نشد. اما احتمال حضور احمدی نژاد در پشت صحنه این فیلم همچنان به قوت خود باقی است.

محمود احمدی‌نژاد دو شب پیش به طور سرزده در خانه مادری ابوالفضل پورعرب بازیگر سینما حاضر شد.


 تاريخ ارسال: 1392/2/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.