پرده سینما

فیلم‌های منتخب کن و برلین به جشنواره سیدنی دعوت شدند

پرده سینما









فیلم‌های نامزد نخل طلای کن به همراه برنده خرس طلای برلین به بخش رقابتی جشنواره سیدنی استرالیا دعوت شدند.

 

به گزارش ایسنا، فهرست فیلم‌های بخش رقابتی شصتمین جشنواره فیلم سیدنی در حالی اعلام شد که دو فیلم نامزد نخل طلای کن به همراه فیلم ژست کودک، برنده خرس طلای برلین در میان آنها دیده می‌شود.

فیلم فقط خدا می‌بخشد ساخته نیکولاس وندینگ از فرانسه و فیلم بورگمن ساخته الکس فن وارمردام از هلند دو فیلمی هستند که به بخش رقابتی جشنواره سیدنی دعوت شده‌اند و امسال در جشنواره کن نامزد نخل طلا هستند.

فیلم ژست کودک به کارگردانی کالین پیتر نتز»محصول رومانی که در جشنواره امسال برلین موفق به کسب خرس طلا شد نیز در بخش رقابتی جشنواره سیدنی به روی پرده خواهد رفت.

به گزارش اسکرین دیلی، فیلم راکت محصول سینمای استرالیا که جایزه بهترین فیلم اول جشنواره برلین و همچنین جایزه بهترین فیلم جشنواره ترایبکا را به دست آورده است، از جمله فیلم‌های مطرح حاضر در بخش‌ رقابتی جشنواره سیدنی محسوب می‌شود.

فیلم بلژیکی سقوط دایره شکسته که در بخش پانورامای جشنواره برلین به عنوان بهترین اثر معرفی شد، در بخش رقابتی سیدنی حضور دارد.

از دیگر آثار دعوت شده به جشنواره سیدنی که امسال در کن نمایش خواهند یافت می‌توان به طوفان موسمی از هند (دو هفته کارگردانان) و برای آنهایی که در خطر هستند از انگلیس (هفته منتقدین) اشاره کرد.

جشنواره فیلم سیدنی با نمایش فیلم جاده اسرار ساخته ایوان سن آغاز به کار خواهد کرد و با فیلم مستند بیست قدم تا شهرت به کارگردانی مورگان نویل پایان خواهد یافت.


 تاريخ ارسال: 1392/2/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.