پرده سینما

از فیلم «همه‌چیز برای فروش» در جشنواره کن استقبال شد

پرده سینما









نمایش فیلم سینمایی همه‌چیز برای فروش ساخته‌ی امیر حسین ثقفی در حاشیه جشنواره فیلم کن با استقبال همراه شد.

 

مریلا زارعی در نمایی از فیلم همه چیز برای فروشبه گزارش ایسنا از کن، نمایش همه‌چیز برای فروش در سالن 60 نفره‌ Palais f با استقبال همراه شد و تعدادی از تماشاگران ایستاده فیلم را دنبال کردند.

بنیاد سینمایی فارابی به روال هرسال، تعدادی از آثارش را در بازار جشنواره فیلم کن عرضه کرده و برای برخی از آن‌ها در سالن‌های کوچک واقع در کاخ جشنواره زمان نمایش گرفته است.

این نمایش‌ها با فیلم دامنه‌های سفید محمد ابراهیم معیری آغاز شد و تا کنون فیلم‌های عقاب صحرا به کارگردانی مهرداد خوشبخت، همه‌چیز برای فروش و گهواره‌ای برای مادر به کارگردانی پناه‌برخدا رضایی به نمایش درآمده‌اند.

فرزند چهارم وحید موساییان، دربند پرویز شهبازی، استرداد علی غفاری و هیس، دخترها فریاد نمی‌زنند پوران درخشنده هم دیگر آثار بنیاد سینمایی فارابی هستند که به روی پرده خواهند رفت.

هم‌چنین قرار است ساکن خانه چوبی به کارگردانی حسینعلی لیالستانی و راننده و روباه به کارگردانی آرش لاهوتی از آثار مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به همراه دو فیلم حوض نقاشی و خسته نباشید از تولیدات حوزه‌ی هنری، توسط فارابی در کن به نمایش درآیند.

در فیلم سینمایی همه‌چیز برای فروش بازیگرانی چون صابر ابر، مریلا زارعی، مزدک میر عابدینی و جواد عزتی با حضور حبیب رضایی حضور دارند.


 تاريخ ارسال: 1392/2/29
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.