پرده سینما

سومین آلبوم موسیقی رضا رویگری بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران منتشر می شود

پرده سینما









کازابلانکا با صدای رضا رویگری، سه شنبه، 31 اردیبهشت در بازار موسیقی کشور منتشر می شود.

 

رضا رویگریبه گزارش پانا، این آلبوم که مدت هاست در صف انتشار قرار دارد، با اتمام تمام مراحل ساخت و تولید اش، وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد تا بازیگر توانای سینما و تلویزیون کشور، سومین آلبوم خود را پس از آثاری چون از عشق گفتن و غوغا وارد بازار موسیقی کشور کرده باشد.

در این آلبوم چهره هایی چون یغما گلروئی، زهرا کلاته، مریم اسدی، زهرا آملی و امین بامشاد به عنوان ترانه سرا حضور دارند و پوریا حیدریف بهرنگ بهادر زاده، علی زارعی و بهنام شهرکی نیز تنظیم های آلبوم را انجام داده اند. همچنین در بخش ملودی نیز حمید عسکری، مهدی یغمایی، دکتر عمادی توحیدی و خود رضا رویگری اثاری را دراین آلبوم دارند.

رضا رویگری بازیگر توانای سینما و تلویزیون ایران است که نقش آفرینی های زیادی را در قالب آثار سینمایی و تلویزیونی داشته که حضور در فیلم بوتیک یکی از ماندگار ترین تجربه های بازی او به شمار می رود.

وی همچنین در این سالها در حوزه نقاشی نیز فعال بوده و در نمایشگاه هایی در ایران و آمریکا، آثارش را به معرض دید عمومی گذاشته است.

در سالهای دور انتشار قطعه الله اکبر (ایران ایران) از این هنرمند مورد توجه عمومی قرار گرفت و سالهاست که در ایام دهه فجر این اثر را بارها از رسانه های مختلف پخش شده است.


 تاريخ ارسال: 1392/2/30
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.