پرده سینما

میرعلایی برای سومین بار دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان شد

پرده سینما







 

 

 

طی حکمی از سوی جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی سید احمد میر علایی به عنوان دبیر بیست و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان منصوب شد.

 

سید احمد میرعلایی دبیر بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودکبه گزارش فارس به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، در متن حکم سید احمد میر علایی آمده است: کاروان سینمای کودک و نوجوان ایران در مسیر پرفراز و نشیب خود چند صباحی را در ایستگاه بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان متوقف خواهد کرد تا ضیافت نور و شادی را بر پا دارد. بهمین منظور و با قدردانی از ابتکارات و تدابیر شایسته شما و همکاران ارجمندتان در برگزاری سه دوره پیشین جشنواره، به موجب این حکم جناب عالی را به عنوان؛ دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان منصوب می‌کنم.

در ادامه می خوانیم: رجاء واثق دارم با استعانت از الطاف الهی، تجارب مکتسبه و همراهی و همدلی مدیران ارشد استان میزبان و شاهد غنا و جذابیت های بیشتری در برنامه های اصلی و جنبی جشنواره خواهیم بود.

در خاتمه حکم شمقدری برای میرعلایی آمده است: پیشاپیش آغاز به کار دبیرخانه جشنواره و شروع پرواز پروانه های زرین را در آسمان نیلگون هنر به خانوادة بزرگ و شریف سینمای ایران تبریک می‌گویم.

براساس این گزارش، میرعلایی پیش از این در دوره‌های بیست و پنجم و بیست و ششم نیز مسولیت دبیری جشنواره فیلم کودک و نوجوان را بر عهده داشته است.


 تاريخ ارسال: 1392/2/30
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.