پرده سینما

حامد علامتی: همایش‌های «نیم‌قرن بیداری» برگزار می شود

پرده سینما









نشست خبری حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان صبح امروز در دفتر مرکزی این اتحادیه با حضور اصحاب رسانه و معاونان اتحادیه برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگاران سایت پرده سینما علامتی در این نشست خبری از برگزاری سلسله برنامه‌های بزرگداشت قيام 15 خرداد تحت عنوان «نيم قرن بيداری» در سراسر كشور خبر د‌اد و افزود این برنامه‌ها از سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران  در سال‌جاری آغاز خواهد شد و تا ۱۵ خرداد سال آینده ادامه خواهد داشت که شامل بخش‌های متنوعی خواهد بود که از جمله برنامه‌ها می‌توان به برگزاری مسابقات سیر مطالعاتی یک ساله از تاریخ انقلاب با محوریت آشنایی با اندیشه معمار کبیر انقلاب اشاره کرد.

در ادامه این نشست خبری علامتی در خصوص بخش های این همایش گفت: برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در این همایش وجود دارد که برگزاری مسابقه داستان نویسی و نگارش رمان‌های دانش‌آموزی پیرامون رویدادهای مهم «پنجاهمین سال سپری شده از قیام ۱۵ خرداد» با هدف انتقال مفاهیم و تجربیات برای سایر دانش‌آموزان داخل و خارج از کشور، یکی از آن ها است.

وی با بیان اینکه این سلسله همایش‌ها در ۳۲ استان کشور و برای دانش‌آموزان مقطع دبیرستان در سطوح مدرسه‌ای و شهری برگزار می‌شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه تکیه برنامه‌ها بر خلاقیت و ابتکار دانش‌آموزان است، خیلی هزینه‌بر نیست.

وی مهم‌ترين فعاليت انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در سال آتی را برگزاری اولين همايش بين‌المللی نقش دانش‌آموزان جهان اسلام در بيداری‌ اسلامی دانست و عنوان كرد: در راستای تشريح چگونگی برگزاری اولين همايش بين‌المللی نقش دانش‌آموزان جهان اسلام در بيداری‌ اسلامی كه با حضور مهمانان داخلی و خارجی در نيمه دوم امسال برگزار می‌شود، در آينده‌ای نزديك، نشست خبری برگزار خواهد شد. دبيركل اتحاديه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی، ويژگی بارز اين تشكل را كار با هنر، خلاقيت و ابتكار دانش‌آموزان اعلام كرد.


 تاريخ ارسال: 1392/2/31
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.