پرده سینما

استیون اسپیلبرگ سریال «Halo» را می‌سازد

پرده سینما









استیون اسپیلبرگ قصد دارد موضوع یک بازی پرطرفدار را به صورت مجموعه تلویزیونی درآورد.

 

استیون اسپیلبرگبه گزارش مهر به نقل از ددلاین، در میان هیجان و برنامه‌های متعددی که به افتخار منتشر شدن اکس باکس وان جدید برگزار شده، مایکروسافت خبری را اعلام کرد که هم برای طرفداران سریال و هم برای طرفداران استیون اسپیلبرگ جالب خواهد بود: این کمپانی اعلام کرد که استیون اسپیلبرگ قصد دارد بر اساس سری بازی‌های مشهور Halo در کنسول اکس باکس لایو یک سریال تلویزیونی بسازد.

هنوز جزییات زیادی درباره این سریال به غیر از حضور خود اسپیلبرگ و همکاری او با کمپانی 343 Industries که سازندگان این بازی هستند، اعلام نشده است. اما این سریال هر جور که ساخته شود، به احتمال زیاد تمرکزش بر روی شخصیت اصلی داستان رییس بزرگ و نبردهایش علیه پیمان شیطان صفت خواهد بود.

البته این تلاش به هیچ وجه اولین تلاش برای تبدیل کردن و شکل دادن به این بازی در قالب یک فیلم نیست و تا به حال یک سریال اینترنتی اکشن با نام مستقیم به سمت سپیده دم ساخته شده که با بحران‌های مختلف داستان بازی مقابله می کند.

سابقه ساخت یک فیلم برای این بازی تجربه بسیار ناخوشایندی بود و سال 2005 مایکروسافت، الکس گارلند را برای نوشتن فیلمنامه استخدام کرد. این فیلمنامه بعدها به استودیوهای مختلفی فرستاده شد و در آخر قراردادهایی با یونیورسال و فاکس به امضا رسید. با این حال بعد از مدتی پروژه به مشکلات مالی برخورد و پیتر جکسون و نیل بلومکمپ بالاخره چندسال بعد اعلام کردند که این پروژه با شکست مواجه شده است.


 تاريخ ارسال: 1392/3/3
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.