پرده سینما

دومین دوره جشنواره فیلمنامه نویسی انقلاب اسلامی برگزار می شود

پرده سینما









دومین دوره جشنواره دوسالانه مستقل فیلمنامه نویسی انقلاب اسلامی پس از اعلام فراخوان در آینده نزدیک و دریافت و بررسی آثار برگزار خواهد شد.

 

به گزارش سایت پرده  سینما و اعلام روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، دوره نخست این جشنواره با استقبال چشمگیر هنرمندان برگزار شد که فیلمنامه های منتخب در قالب کتاب منتشر، و با آثار برگزیده قرارداد منعقد شد تا روند تولید آثار در حوزه سینمای انقلاب اسلامی رونق و شتابی مناسب پیدا کند.

این جشنواره همزمان با پنجاهمین سالگرد قیام پانزده خرداد دوره دوم خود را برگزار خواهد کرد که انتظار می رود با اعلام فراخوان طرح ها و فیلمنامه هایی پرشمار و مرتبط با موضوع انقلاب اسلامی همچون دوره اول به سوی دبییرخانه این جشنواره ارسال شود.  با توجه به فقر تولید در حوزه سینمای انقلاب به ویژه در سال های اخیر و همچنین با در نظر گرفتن جایگاه ممتاز فیلمنامه در شکل گیری آثار ارزشمند، این جشنواره با استانداردهای حرفه ای برگزار می شود. جشنواره دوسالانه مستقل فیلمنامه نویسی انقلاب اسلامی  در راستای توجه به ابعاد مختلف انقلاب اسلامی، معرفی ویژگی های ارزشمند این قیام تاریخ ساز انسانی، تلاش برای حفظ ارزش های انقلاب و معرفی آنها به نسلهای مختلف و همچنین ترویج پیام انقلاب اسلامی برگزار می شود.


 تاريخ ارسال: 1392/3/11
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.