پرده سینما

میزان جوایز نقدی جشنواره‌ فیلم کوتاه تهران اعلام شد

پرده سینما









جوایز بخش ملی سی امین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران اعلام شد.

 

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی جشنواره فیلم کوتاه تهران این جشنواره به 18 برگزیده خود در بخشهای مختلف مسابقه ایران ملی، تندیس و 620 میلیون ریال جایزه نقدی ویازده حمایت از تولید اهدا می‌کند.

در بخش حمایت از تولید، دبیر جشنواره به ارتقای جوایز این بخش از یک عدد صرفاً مالی تاکید کرد.

هاشم میرزاخانی دبیر سی امین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران گفت: این بخش که با انگیزه کشف استعداد و حمایت از فیلمسازان و تولید آثار فاخار در جوایز جشنواره گنجانده شده است، در این دوره از یک عدد ثابت تغییر یافته و فیلمسازان برگزیده به شکل ویژه‌تر و در شرایط زیر مورد حمایت قرار می‌گیرند:

1- تهیه‌کنندگی کار به طور کامل

2- مشارکت مالی در تولید با سقف تعیین شده از سوی شورای برآورد انجمن

3- در اختیار قراردادن تجهیزات تولید شامل دوربین، نور، صدا، باکس مونتاژ و ...چ

4- صدور بیمه نامه

5- سایر موارد با توافق طرفین

ستاد خبری جشنواره در پایان اعلام کرد، در بخش بین‌الملل نیز جشنواره جایزه نقدی و 9 تندیس را به برگزیدگان این بخش با عنوان بهترین‌ها در هفت زیرمجموعه فیلم مستند، داستانی، تجربی ، پویانمایی، فیلمنامه، تدوین و تصویربرداری و همچنین بهترین فیلم باموضوع جهان اسلام و آسیا اهدا می‌کند.

ستاد خبری جشنواره بار دیگر تاکید کرد، علاقه‌مندان جهت شرکت در جشنواره تا 21 خرداد ماه فرصت دارند از طریق سایت انجمن به نشانی www.iycs.ir و یا www.cinemajavanan.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از 22 الی 24 مهر ماه 1392 در تهران توسط انجمن سینمای جوانان ایران و به دبیری هاشم میرزاخانی برگزار خواهد شد.


 تاريخ ارسال: 1392/3/13
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.