پرده سینما

سازنده فیلم ضدایرانی «گلاب» به خاورمیانه سفر می‌کند

پرده سینما









جان استوارت شب گذشته از مجری‌گری برنامه تلویزیونی دیلی شو در نیویورک به طور موقت استعفاء داد و به زودی برای ساخت فیلم ضد ایرانی گلاب به خاورمیانه سفر می‌کند.

 

جان استوارتبه گزارش فارس، جان استوارت از این هفته، دیگر شوی هفتگی خود که یک برنامه طنز خبری با نام دیلی شو است را در آمریکا اجرا نخواهد کرد.

 

رسانه‌‌های خبری از جمله خبرگزاری آسوشیتدپرس ضمن اعلام این خبر، نوشتند، جان استوارت اجرای دیلی شو را نه برای تعطیلات که برای ساخت یک فیلم در خاورمیانه متوقف کرده است.

 

این فیلم که اولین تجربه کارگردانی اوست یک فیلم ضدایرانی با نام گلاب است که نقش اول آن را قرار است گائل گارسیا برنال بازی کند. استوارت به زودی با دیگر عوامل این فیلم به خاورمیانه سفر خواهد کرد.

 

او این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای که خودش براساس کتاب خاطرات مازیار بهاری به رشته تحریر درآورده، کارگردانی خواهد کرد. او خود یکی از تهیه کنندگان این فیلم نیز خواهد بود.

 

مازیار بهاری خبرنگار هفته‌نامه نیوزویک آمریکا بود که در جریان اغتشاشات پس از انتخابات در ایران، به دلیل همکاری با سرویس‌های جاسوسی غربی دستگیر شد و پس از آزادی موقت به صورت غیرقانونی از ایران خارج شد و هم کانون به فعالیت علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و همکاری با رسانه‌های فارسی‌زبان نظیر بی‌بی‌سی‌فارسی می‌پردازد.

فیلم گلاب قرار است بر اساس خاطرات ادعایی او در زندان ساخته شود. بهاری در کتابش مدعی‌شده است که زمانی که در زندان بوده هرگز زندانبان خود را نمی‌بیند و تنها او را از روی بوی گلابی که می داده می شناخته، نام فیلم نیز برگرفته از همین بخش از خاطرات وی است.

 

استوارت شب گذشته به طور موقت از اجرای شوی دیلی شو تا 3 سپتامبر که به نیویورک بازگردد استعفا داد. طی این مدت جان اولیور این وظیفه را به عهده خواهد گرفت.


 تاريخ ارسال: 1392/3/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.