پرده سینما

وزیر ارشاد: اهالی فرهنگ‌وهنر به سرنوشت کشورشان علاقه‌مندند

پرده سینما






 

 

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حضور گسترده ملت با بصیرت و فهیم ایران اسلامی در صحنه انتخابات در واقع پاسخی محکم به تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان و بیگانگان علیه نظام اسلامی ایران است.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامیبه گزارش ایسنا، سید محمد حسینی با بیان این مطلب گفت: ملت ایران در سال جاری در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا با حرکت و حضور حماسی خود توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب خواهند کرد.

وی یادآور شد: رسانه‌های بیگانه و معارضان نظام اسلامی ایران از مدت‌ها پیش در صدد هستند تا با منفی بافی، دروغ پردازی و ایجاد جوی متشنج حضور مردم در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری را کم رنگ جلوه داده و با مشکل مواجه سازند که حضور حداکثری ملت ایران خود پاسخ کوبنده به تبلیغات سو و منفی آنان خواهد بود.

وزیرارشاد یادآور شد: منظور از حماسه سیاسی حضور حداکثری و گسترده مردم در انتخابات است و منتخبین انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم و همچنین احزاب باید تلاش کنند تا انتخاباتی با مشارکت بالا و در عین حال سالم و آرام را در کشور داشته باشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور تاکید کرد که آرمانهای انقلاب اسلامی و شهداء توسط مردم با بصیرت ایران در پای صندوق‏های رای تجلی خواهد یافت.

حسینی در ادامه به جانفشانی شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: شهدای ما با ایثار و جانفشانی موجب توسعه و تجلی کشور در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شدند.

به گفته وی ایثار شهداء موجب حفظ کشور از گزند دشمنان شد و مردم و مسوولان نیز امروز باید قدر‏دان جانفشانی آنان در پای صندوق‌های رای باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به جنگ نرم فکری و تبلیغاتی اشاره و قدرت نرم ایران را بسیار قابل توجه دانست و تاکید کرد: قدرت اجتماعی، سیاسی و دینی ایران موجب الگوگیری مردم منطقه از ایران شده است.

حسینی نظام اسلامی ایران را مبتنی بر مردم‌سالاری دینی عنوان کرد و یادآور شد: ویژگی‏های نظام سیاسی ایران موجب ایجاد یک الگوی بدون ایراد برای مردم مسلمان منطقه شده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی را بالا دانست و گفت: امروز میهن اسلامی ایران به عنوان یک کشور تاثیر‏گذار در ابعاد مختلف بین‌المللی شناخته شده و در تمامی زمینه‌ها حرف برای گفتن دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه اهالی فرهنگ هنر و رسانه نیز به سرنوشت کشور خود علاقه‌مند و به آن می‌اندیشند ، گفت: اصحاب فرهنگ هنر و رسانه در 24 خرداد ماه جاری با حضور گسترده خود پای صندوق‌های رای علاوه بر صیانت از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حمایت و پشتیبانی از رهبری معظم انقلاب ، حماسه سیاسی حضور دیگری را در صحنه انتخابات رقم خواهند زد


 تاريخ ارسال: 1392/3/23
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.