پرده سینما

مشایی: تشكیل شورای عالی سینما در دولت مطرح نشده است

پرده سینما

  

 

 

 

 

 

 

 

اسفندیار رحیم مشایی. عکس از مهدی قاسمی. ایسنااسفندیار رحیم مشایی گفت: تشكیل شورای عالی سینما ایده خوبی است، ولی در دولت مطرح نشده است.

به گزارش بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رییس كمیسیون فرهنگی دولت در سفر استانی رییس‌جمهور به خراسان جنوبی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر این‌كه شمقدری، معاون سینمایی وزیر ارشاد در مراسم معارفه‌اش اعلام كرده بود شورای عالی سینما قرار است به ریاست رییس‌جمهور تشكیل شود و آیا چنین اتفاقی افتاده یا نه؟ گفت: چنین چیزی در دولت مطرح نشده و ممكن است ایده‌ آقای شمقدری باشد كه تلاش كند این جلسات را تشكیل دهد، ولی چنین چیزی به رییس‌جمهور منتقل نشده یا من مطلع نیستم؛ گرچه پیشنهاد خوبی به نظر می‌رسد.

به گزارش ایسنا، مهر ماه؛ معاون سینمایی در مراسم معارفه‌اش از خبری ویژه سخن گفت و اظهار داشت: با آقای احمدی‌نژاد صحبت كردم و ایشان قول دادند در همه‌جا یار و یاور سینمای ایران باشد و پیشنهاد دادم شورای عالی سینما با ریاست ایشان هر شش‌ماه یك‌بار برگزار شود و در این مقطع كه سینما بزرگ‌ترین پدیده برای نظام است كه به آن احتیاج داریم مشكلات آن را مرتفع كنیم و امیدوارم با پیگیری‌های دكتر حسینی این پیشنهاد عملی شود.

وی با اشاره به صحبت‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر وجود نگاه باز در سینما خاطرنشان كرد: خود آقای احمدی‌نژاد هم رویكرد باز دارند و من هم به عنوان دوست ایشان نگاهم باز است كه این به پشتیبانی نیاز دارد و همه به ویژه بزرگانی هم كه در قم هستند باید كمك كنند تا امنیت اخلاقی و هویتی را برای مردم به همراه بیاوریم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

 

 

 

 


 تاريخ ارسال: 1388/12/5
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.