پرده سینما

شمقدری: رئیس‌جمهور برای بازگشایی خانه سینما نامه دومی نداده است

پرده سینما









رئیس سازمان سینمایی از انتظار بازگشت رئیس جمهور برای صحبت در خصوص مسائل مختلف بوجود آمده تحت عنوان نامه احمدی‌نژاد به وی برای بازگشایی خانه سینما و اعلام آمادگی برای قانونی کردن صنوف سینمایی ظرف دو روز خبر داد.

 

شمقدریجواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی در گفت‌وگو با فارس در خصوص حواشی بوجود آمده در ارتباط با انتشار نامه دوم احمدی‌نژاد به وی برای حل مشکل خانه سینما گفت: نامه دومی در کار نبوده است و همان یک نامه بوده که منتظر بازگشت رئیس جمهور از سفر روسیه هستم تا در این رابطه با ایشان صحبت کنم و توضیحات کاملی را در خصوص مسایل مربوط به خانه سینما ارائه دهم.

رئیس سازمان سینمایی همچنین در خصوص برگزاری مجمع عمومی خانه سینما با حضور 13 صنف و تحریم سایر صنوف سینمایی گفت: به هرحال مجمع عمومی خانه سینما با حضور صنوف قانونی برگزار می‌شود اما ما به سایر صنوف سینمایی اعلام کرده‌ایم که آمادگی این را داریم که اگر صنوف سینمایی بخواهند قانونی شوند هر گونه کمکی را ارائه دهیم و حتی گفته‌ایم اگر این مراحل چندین روز طول بکشد ظرف دو روز می‌توانیم مراحل قانونی شدن را انجام دهیم تا صنوف مشکلی برای حضور در مجمع عمومی خانه سینما نداشته باشند.

وی همچنین در خصوص شایعه برگزاری جشنواره ویدئویی تا پایان دوران ماموریت تیم مدیریت سینمایی گفت: این موضوع خیلی عملی نیست چرا که اگر ماه رمضان نبود قطعاً جشنواره ویدئویی را که جشنواره بسیار مهمی است را برگزار می‌کردیم اما برگزاری جشنواره در دوره انتقالی خیلی امکان‌پذیر نیست چرا که نمی‌دانیم چقدر بودجه در اختیار داریم ولی با توجه به اهمیت این جشنواره باید در اولین فرصت برگزار شود.

شمقدری در خاتمه در خصوص این شایعه که شنیده شده تا پایان برگزاری جشنواره فجر در سمت خود باقی خواهد ماند به فارس گفت: شایعه‌ از اسمش پیداست که شایعه است و این موضوع صحت ندارد.


 تاريخ ارسال: 1392/4/9
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.