پرده سینما

شهیدی فر: مشکلی با بنیاد فارابی برای برگزاری جشنواره بیست و هفتم فیلم کودک نداریم

پرده سینما









دبیر اجرایی جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان گفت: برای برگزاری جشنواره بیست و هفتم فیلم کودک در اصفهان هیچ مشکلی با بنیاد فارابی نداریم و هم اکنون در تهران در حال رایزنی برای فراهم آوردن مقدمات این جشنواره در اصفهان هستیم.

 

جشنواره فیلم کودکبه گزارش فارس از اصفهان، چندی پیش زمزمه‌هایی از واگذاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان به شهر همدان و عدم برگزاری آن در اصفهان شنیده شد که مسئولان بنیاد فارابی علت این امر را بدهی شهرداری اصفهان به این بنیاد عنوان و بیان کرده بودند که شهرداری اصفهان به تعهدات خود به بنیاد فارابی عمل نکرده است.

بلافاصله پس از این سخنان مسئولان بنیاد فارابی، دبیر اجرایی بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان اظهار کرد: تعهدات شهرداری به بنیاد فارابی راه‌اندازی یک دبیرخانه دائم سینمای کودک بود که شهرداری اصفهان به هر دو آنها عمل کرده است و نمی‌دانیم مشکل بنیاد فارابی با برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان چیست.

اما در همین زمینه دبیر اجرایی جشنواره فیلم کودک و نوجوان امروز اظهار کرد: برای برگزاری جشنواره بیست و هفتم فیلم کودک در اصفهان هیچ مشکلی با بنیاد فارابی نداریم و هم اکنون در تهران در حال رایزنی برای فراهم آوردن مقدمات این جشنواره در اصفهان هستیم.

مجید شهیدی‌فر ادامه داد: مشکلاتی رسانه‌ها مبنی بر عدم برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان، واگذاری جشنواره به همدان و بدهی شهرداری اصفهان به بنیاد ملی فارابی مربوط به گذشته بوده است و هم اکنون هیچ مشکلی برای برگزاری جشنواره وجود ندارد.


 تاريخ ارسال: 1392/4/10
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.