پرده سینما

نیکلاس کیج در «ملودی گم شده» ایفای نقش می کند

پرده سینما









نیکلاس کیج در ملودی گم‌شده بازی می‌کند. این درام مستقل سینمایی را تری زویگوف کارگردانی می‌کند و از حال و هوایی اجتماعی برخوردار است.

 

نیکلاس کیجبه گزارش فارس، در قصه فیلم نیکلاس کیج در نقش مردی میان‌سال بازی می‌کند که زندگی خانواده او  با یک سری مشکلات روبرو می‌شود.

آشنایی این مرد با یک جوان مرموز، زندگی او را وارد مرحله تازه‌ای می‌کند و شرایط سخت و پیش‌بینی نشده‌ای را برایش فراهم می‌کند.

فیلم نامه فیلم را تری زویگوف براساس طرح اصیل و اورژینال خودش می‌نویسد. کلید فیلم‌برداری ملودی گم شده اواخر فصل تابستان زده می‌شود.

زویگوف می‌گوید فیلم او یک درام پرتنش خانوادگی با یک پس زمینه قوی اجتماعی است و به طرح مسائل و مشکلات خانواده‌های آمریکایی می‌پردازد.وی عقیده دارد نیکلاس کیج برای بازی در نقش اصلی این فیلم، نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد سال خواهد شد.

این بازیگر در سال 1995 برای ترک لاس وگاس و بازی در یک نقش مشابه، اولین و تنها اسکار بازیگری خود را دریافت کرد.

کیج که در دهه هشتاد میلادی با بازی در چند فیلم پرفروش ژانر اکشن به صورت بازیگر مطرح این ژانر در آمد، در فیلم‌های مستقل و غیر متعارف هم بازی می‌کند.

فیلم‌های چند سال اخیر این بازیگر موفقیت زیادی در جدول گیشه نمایش سینماها نداشته‌اند. با این حال، او هنوز هم یکی از بازیگران فعال سینما است و با پیشنهادات متعدد کاری روبرو می‌شود.

به نوشته سایت اینرتنتی موویز، کیج در دو ماه اخیر پیشنهاد بازی در حداقل پنج فیلم سینمایی را دریافت کرده و قصد دارد در تمام آنها هم بازی کند.

 این بازیگر هم‌اکنون فیلم‌های هاگنزها (در کنار جان کیوزاک) و درام دلهره‌آور محدوده یخ زده را آماده نمایش عمومی دارد. محدوده یخ زده برای 19 ژولای به روی پرده سینماها می‌رود.


 تاريخ ارسال: 1392/4/13
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.