پرده سینما

پوستر جشنواره ونیز 2013 رونمایی شد

پرده سینما









برگزارکنندگان جشنواره ونیز پوستر رسمی هفتادمین دوره این جشنواره را منتشر کردند.

 

پوستر جشنواره فیلم ونیزبه گزارش خبرآنلاین، در این پوستر که روز جمعه منتشر شد، مردی را می‌بینیم که کنار ساحل ایستاده و دست تکان می‌دهد.

 

برگزارکنندگان لیدو گفتند پوستر جشنواره ونیز 2013 با الهام از یکی از صحنه‌های فیلم ابدیت و یک روز با بازی برونو گانتس طراحی شده است. این فیلم را تئو آنجلوپولوس فیلمساز فقید یونانی در 1998 ساخت.

 

پوستر جشنواره ونیز امسال را سیمونه ماسی انیماتور ایتالیایی طراحی کرده است.

 

در این پوستر تصویر کوچکی از پوستر پارسال هم نقش بسته که با الهام از فیلم و کشتی به راهش ادامه می‌دهد (1983)، یکی از آخرین ساخته‌های فدریکو فلینی استاد ایتالیایی، طراحی شد.

 

سبک هنری این پوستر برای تماشاگران دائمی ونیز آشنا خواهد بود. ماسی که برنده جایزه دیوید دی دوناتلو بهترین فیلم کوتاه شده، پارسال یک سکانس آغازین طراحی کرد که پیش از نمایش هر یک از فیلم‌های خارج از مسابقه لیدو روی پرده رفت. این سکانس امسال هم استفاده می‌شود.   

  

جشنواره ونیز قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی دنیاست. هفتادمین دوره این جشنواره 28 اوت تا 7 سپتامبر (6 تا 16 شهریور) برگزار می‌شود.

 

تریلر فضایی جاذبه به کارگردانی آلفونسو کوارون با بازی جرج کلونی و ساندرا بولاک فیلم افتتاحیه جشنواره امسال است.

 

برناردو برتولوچی فیلمساز ایتالیایی ریاست هیئت داوران بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره را به عهده دارد و ویلیام فریدکین کارگردان آمریکایی جایزه شیر طلای یک عمر دستاورد را دریافت می‌کند.


 تاريخ ارسال: 1392/4/14
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.