پرده سینما

اصغر فرهادی همراه با مردم به تماشای فیلمش نشست

پرده سینما









اصغر فرهادی شامگاه پنجشنبه 20 مردادماه در پردیس سینمایی ملت به همراه مردم به تماشای فیلم گذشته نشست.

 

به گزارش مهر، اصغر فرهادی کارگردان فیلم گذشته شامگاه پنج شنبه 20 مردادماه با حضور در پردیس سینمایی ملت در جمع مردم و دوستدارانش قرار گرفت. وی که به صورت کاملاً سرزده و بدون هیچ برنامه از پیش تعیین شده ای در ساعت 23 در پردیس سینمایی ملت حضور یافت ، سانس آخر فیلم گذشته را در این پردیس سینمایی در جمع مخاطبان خود به تماشا نشست.

وی بعد از پایان فیلم ضمن حضور در جمع هواداران خود و گرفتن عکس یادگاری با آنان از نحوه اکران فیلم و کیفیت مطلوب سیستم نور و صدا در پردیس سینمایی ملت ابراز خرسندی و رضایت کرد.

فیلم سینمایی گذشته آخرین ساخته اصغر فرهادی از 29 خرداد همزمان با دیگر سینماهای تهران و شهرستان ها در پردیس سینمایی ملت به اکران عمومی در آمده است.


 تاريخ ارسال: 1392/4/22
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>مریم وفایی:

همیشه برای من یکی از بهترین منابع خبر بودید و هستید و با توجه به شناخت و دوستی نزدیکی هم که با تعدادی از بچه های پرده سینما دارم معمولا اول به اینجا سر میزنم....متاسفانه یک غلط تایپی سهوی شاید برای مخاطبین جدید یا گذری و یا حتی کسانیکه به این لینک راهنمایی میشن زیاد خوشایند نباشه و... به هر حال ما باز هم سر خواهیم زد ...تاریخ 20 تیر ماه اشتباها 20 مرداد تایپ شده

0+0-

يكشنبه 23 تير 1392




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.