پرده سینما

کلینت ایست‌وود انتخاب بازیگر برای جدیدترین فیلمش را آغاز کرد

پرده سینما









کلینت ایست‌وود انتخاب بازیگر برای جدیدترین فیلمش، پسران جرسی را آغاز کرد.

 

به گزارش ایسنا، کلینت ایست‌وود بازیگر و کارگردان نامدار سینمای جهان و برنده چهار جایزه اسکار، انتخاب بازیگر برای جدیدترین فیلمش، پسران جرسی را آغاز کرد.

به گزارش دیجیتال ‌اسپای، تاکنون ایست‌وود صحبت‌های مقدماتی را با وینسنت پیاتزا، جان لوید یانگ، اریک برگن و میشل لومندا برای حضور در پروژه سینمایی پسران جرسی انجام داده است و به احتمال فراوان در ماه نوامبر فیلمبرداری این فیلم موزیکال کلاسیک را که پس از نیم قرن دوباره ساخته می‌شود، آغاز می‌کند.

پسران جرسی که در دهه 1960 میلادی رکورد یکی از پرفروشترین فیلم‌های موزیکال در آمریکا و جهان را بدست آورد، داستان زندگی فرانکی والی، خواننده مشهور آمریکایی را روایت می‌کند.

کلینت ایست‌وود 83 ساله از بزرگترین بازیگران و کارگردانان سینمای جهان و خالق آثار معروفی چون نامه‌هایی از ایووجیما، پرچم‌های پدران ما، عزیز میلیون دلاری و نابخشوده است. فیلم نابخشوده (1992) برای او اسکار بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را به ارمغان آورد.

او سپس در سال 2003 رودخانه مرموز را ساخت که در آن بازیگرانی چون شون پن و تیم رابینز حضور داشتند و جوایزی از جمله اسکار نیز برای این فیلم مهم دریافت کرده‌اند.


 تاريخ ارسال: 1392/4/29
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.