پرده سینما

زمان برگزاری دومین جشنواره بین المللی فیلمسازان مستقل «افق نو» اعلام شد

پرده سینما









دومین جشنواره بین المللی فیلمسازان مستقل افق نو شهریور ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

 

دومین جشنواره بین المللی افق نوبه گزارش سایت پرده سینما روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلمسازان مستقل با اعلام این خبر افزود: این رویداد سینمایی با همیاری سازمان سینمایی کشور قصد دارد به تجزیه و تحلیل مسائل روز اجتماعی و سیاسی و به خصوص مسائل حول تغییراتی در سال‌های اخیر در آمریکا و ارو‍پا و کشورهای اسلامی رخ داده است، بپردازد.

 

فراهم نمودن شرایطی برای گردهم آمدن فیلمسازان مستقل جهان، ارائه نقد و بررسی آثار برجسته سینمایی توسط فعالان این عرصه و سرعت بخشیدن به فعالیت‌های آکادمیک و حرفه‌ای در این زمینه از اهداف برگزاری جشنواره افق نو است. این جشنواره همچنین سعی دارد فاصله‌های بین ایده‌آل‌های مشترک بشری را از بین برده و وقایع موجود در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی دنیا را در قالب‌های هنری مورد بررسی قرار دهد.

ستاد برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم افق نو پس از برگزاری موفق این حرکت در سال گذشته فعالیت دبیرخانه‌ای آن را ادامه داده و دومین دوره جشنواره با موضوعاتی چون: جنبش وال استریت، بیداری اسلامی، نقش لابی‌های صهیونیستی در بحران کنونی آمریکا و اروپا، قدرت و نفوذ لابی‌های صهیونیستی در غرب، بحران اقتصادی در اروپا و آمریکا، مقاومت علیه اشغال و مداخله غیرقانونی، جنبش های ضد جنگ، اسلام هراسی و ایران هراسی، جهان مدرن و عدالت پایدار، جهانی به دور از تروریسم و سلاح های هسته ای، جهانی بدون وهابیت، سوریه و فلسطین- مقاومت و ظلم ستیزی، هتک حرمت پیامبران، به تصویر کشاندن شیطان، خشونت و تروریسم در هالیوود، یازدهم سپتامبر و تضعیف ایمان و بنیاد خانواده طراحی و تعریف شده است.

 

این جشنواره از 12 تا 16 شهریور ماه سال جاری به دبیری نادر طالب زاده در تهران برگزار می‌شود.

دوره اول جشنواره بین المللی فیلمسازان مستقل افق نو به دبیری نادر طالب‌زاده از تاریخ 12 تا 17 شهریور سال 91 در مجموعه سینمایی فلسطین و تالار وحدت با حضور نمایندگانی از 72 کشور جهان برگزار شد.


 تاريخ ارسال: 1392/5/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.