پرده سینما

اسپیلبرگ از پروژه فیلم «تک‌تیرانداز آمریکایی» کنار کشید

پرده سینما









استیون اسپیلبرگ که قرار بود فیلم تک‌تیرانداز آمریکایی را با بازی بردلی کوپر مقابل دوربین ببرد، از ساخت این پروژه سینمایی انصراف داد.

 

استیون اسپیلبرگبه گزارش ایسنا، استیون اسپیلبرگ، کارگردان سرشناس هالیوود که قرار بود ادامه فیلم لینکلن را در قالب فیلم تک‌تیرانداز آمریکایی با نقش‌آفرینی بردلی کوپر بسازد، از ساخت این پروژه سینمایی منصرف شد.

به گزارش ورایتی، کمپانی دریم ورکز نیز دیگر در این پروژه سینمایی حضور نخواهد داشت و احتمالاً اسپیلبرگ به دلیل مشکلاتی در فرآیند عقد قرارداد به توافق نهایی برای ساخت فیلم تک‌تیرانداز آمریکایی نرسیده است.

این احتمال وجود دارد که اسپیلبرگ تصمیم به ساخت پروژه دیگری دارد، در حالیکه کمپانی دریم ورکز اخیراً حق ساخت فیلم اقتباسی خوشه‌های خشم را به دست آورده که اسپیلبرگ سابقاً علاقه‌ خاصی به ساخت آن داشت.

همچنین احتمال ساخت قسمت دوم فیلم روبوکالیپس به کارگردانی مجدد اسپیلبرگ نیز در آینده نزدیک وجود دارد.

کمپانی فیلم برادران وارنر پروژه ساخت تک‌تیرانداز آمریکایی را ادامه می‌دهد و در حال حاضر مشغول پیدا کردن جایگزین اسپیلبرگ برای سپردن کارگردان این فیلم است.

این اولین‌بار نیست که اسپیلبرگ به ساخت یک پروژه سینمایی نزدیک می‌شود اما در نهایت برای ساخت آن به توافق نمی‌رسد چرا که قراردادهای او معمولاً بسیار پرهزینه هستند.

فیلم تک‌تیرانداز آمریکایی با فیلمنامه‌ای از جیسون هال براساس کتاب مهلک‌ترین تیرانداز تاریخ ارتش آمریکا نوشته کریس کایل ساخته خواهد شد و درباره یکی از تک‌تیراندازان نیروی دریایی ارتش آمریکاست که 150 نفر را کشته است.


 تاريخ ارسال: 1392/5/15
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.