پرده سینما

چه کسی ریاست سازمان سینمایی می شود؟؛ از محمد خزاعی تا علیرضا رضا داد

پرده سینما









به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما طی روزهای گذشته از برخی محافل سینمایی نام های زیادی برای سکان دار سینمای ایران طی چهار سال پیش رو شنیده می شد، نام هایی مانند محمدعلی زم، محمدمهدی عسگرپور و بسیاری چهره های شاخص سینمایی دیگر که بعضاً شنیدن نام آن ها عجیب می نمود!

 

جلسه کارگروهی که از سوی علی جنتی وزیرپیشنهادی ارشاد برای بررسی گزینه های احراز پست ریاست سازمان سینمایی تشکیل شده بود، دقایقی پیش نخستین جلسه خود را به پایان رساندند.

فارس ساعاتی قبل گزارش داد از میان همه نام های پیشتر اعلام شده برای تصدی ریاست سازمان سینمایی نام های افرادی همچون محمدعلی زم به طور کلی حذف شده است و گزینه جدی این تصدی محمد حسین حقیقی فیلمساز است که در مقطعی مدیر واحد جنگ صداو سیما و مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و یکی از اعضای شورای اسلامی تهران بوده است.

اما بانی فیلم گزارش داد است از فهرست اسامی که پیش ازاین به عنوان گزینه های اصلی ریاست سازمان سینمایی از آنان نام برده می شد تنها سه نام به عنوان گزینه های جدی مطرح شد. علیرضا رضاداد ، محمد خزاعی و علی فروزنده سه گزینه ای هستند که از آنان به عنوان کاندیداهای جدی تصدی پست ریاست سازمان سینمایی نام برده می شود.

این در حالی است که پیگیری های خبرنگار سایت پرده سینما تا کنون حاکی از این است که محمدمهدی عسگرپور بیشترین شانس را برای تصدی این سازمان دارد.

به گزارش سایت پرده سینما این کارگروه فردا چهارشنبه جلسه دیگری را برگزار کند تا به احتمال زیاد نفر برگزیده این تصدی را معرفی کند.

حال با تمامی این تفاسیر باید منتظر ماند و دید آیا علی جنتی به عنوان وزیر ارشاد دولت یازدهم از مجلس رای اعتماد خواهد آورد یا خیر؟


 تاريخ ارسال: 1392/5/15
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.