پرده سینما

هاشم میرزاخانی به جشنواره فیلم تسنیم پیام داد

پرده سینما









هاشم میرزاخانی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران به تسنیم پیام داد.

 

به گزارش سایت پرده سینما رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران که مسئولیت شورای سیاست گذاری دومین جشنواره ملی تسنیم را نیز برعهده دارد طی پیامی به این جشنواره روح این جشنواره را فرصتی دیگر خواند تا اهالی هنرمند این حوزه پهناور سپاس نعمتی دیگر در ژرفنای اقیانوس بی انتهای کلام خداوندگار را بنمایند و در مسیر سیر و سلوک آموزه های قرآنی بیشتر گام بردارند.

میرزاخانی در پیام خود آورده است:

قرآن کلام وحی است و خورشیدی جانبخش که طلوعش اندوه از دلهای زداید ونعمات ملکوتیش راهگشای همه مسیرهای تاریک و پر مخافت است و آن رسول امین محمد بن عبدا... (ص) با تمسک به روشنای همین آیات بود که جاهلان گم کرده ره را به شاهراه روشن اخلاق و انسانیت رهنمون ساخت.

و تسنیم همان سرچشمه رخشان و زلالی است که در خلد برین صالحان و مقربان حقیقت از آن نوش خواهند نمود و خدای را سپاس این جشنواره به زیور تسنیم آراسته گردید و انوار لطف و فیض بی کرانش مدد نمود تا با توسل به وزیدن بهار کلام وحی در مشهد مقدس در جوار بارگاه آن غریبی که امروز رخشنده ترین اختر آسمان ولایت است جشنواره بشکوه و عارفانه تسنیم را با حضور خیل عاشقانش از اطراف و اکناف این دیار هنرخیز برگزار نماییم.

روح این جشنواره فرصتی دیگر بود تا اهالی هنرمند این حوزه پهناور سپاس نعمتی دیگر در ژرفنای اقیانوس بی انتهای کلام خداوندگار بنمایند و در مسیر سیر و سلوک آموزه های قرآنی بیشتر گام بردارند و به فراخور حال و استعداد خویش به خلق آثاری سرشار از عشق و عبودیت به حضرت حق تعالی بپردازند گرچه تفضل الهی هم مزید گردید بر قداست و ارسال و خلق این همه آثار فاخر و بدیع که هر یک فرهنگ ارزنده و عمیق قرآنی را در باورهای نسل نو نهادینه خواهند نمود و امید آنکه کریم هستی بخش ، همه کوشش ها و جوشش ها را که در جشنواره تسنیم فقط برای تقرب و اهدا به محضر خداوندیش صورت پذیرفته است از ما بپذیرند. انشاا...

در پایان از همه کوشندگان و کارگزاران خدوم این جشنواره که برای برپایی مطلوب آن به جان کوشیدند نهایت سپاس و قدردانی را می نمایم .

امید آنکه طلیعه خورشید وحی و نسیم روح بخش تسنیم روزگاری جهانگیر گردد تا تشنه کامان قافله بشریت به فراخور درک و تلقی خویش از چشمه رخشان قرآن سیراب گردند.

هاشم میرزاخانی/رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران

دومین جشنواره ملی تسنیم توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی از 22 تا 24 مرداد ماه در مشهد مقدس برگزار می شود.


 تاريخ ارسال: 1392/5/20
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.