پرده سینما

جدیدترین تصاویر فیلم «نوح» به کارگردانی دارن آرنوفسکی منتشر شد

پرده سینما






 

 

 

فیلم نوح، ساخته جدید دارن آرونوفسکی روز 9 آوریل 2014 در سینماهای فرانسه نمایش خود را آغاز خواهد کرد.

 

نمایی از فیلم نوحبه گزارش ایسنا، فیلمی با قهرمانی مذهبی که کارگردان فیلم مشهور قوی سیاه آن را با بودجه‌ای بیش از 150 میلیون یورو ساخته است، 9 آوریل 2014 در سینماهای فرانسه روی پرده می‌رود. عکس‌های جدیدی از ساخت این فیلم نیز منتشر شده است.

به نوشته‌ فیگارو،‌ این عکس‌های جدید از پشت صحنه مراحل ساخت داستان کشتی نوح نگاهی اجمالی به تکنیک‌های ساخت فیلم و دکورهای طبیعی ساخته شده در این فیلم دارد.

این فیلم که با بودجه‌ای بیش از 150 میلیون یورو ساخته شده، داستان ساخت یکی از بزرگترین سازه‌های بشری عهد قدیم را به تصویر می‌کشد.

این عکس‌ها همچنین شخصیت‌های اصلی فیلم همچون جنیفر کانلی در نقش همسر نوح (ع) و آنتونی هاپکینز در نقش متوشالح، (جد بزرگ حضرت نوح ) را نشان می‌دهد.

علاوه‌بر این‌، راسل کرو در نقش نوح (ع) و اما واتسون در نقش ایلا، دختر حضرت نوح (ع) نیز این فیلم را به یک شاهکار سینمایی نزدیک می‌کنند.

آرونوفسکی که از چند سال قبل ایده ساخت این فیلم را در سر می‌پروراند، با الهام‌گیری از انیمیشن نوح برای بیداد انسان‌ها که سال 2011 براساس فیلم‌نامه‌ای از خودش ساخته شده بود، کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفت.

کارگردان فیلم موفق قوی سیاه دو سال پیش در یک مصاحبه درباره علاقه‌اش به ساخت فیلمی از زندگی نوح (ع) گفته بود: من از کودکی مجذوب داستان نوح و خانواده‌اش بودم و این قصه همواره من را تحت تأثیر قرار می‌داد. تصور کنید طی گذشت سالیان دراز این داستان سینه به سینه به انسان‌ها نقل شده است. من تصمیم دارم این بار از زاویه‌ای متفاوت به این داستان جذاب نگاه کنم و نوح را وارد سینما کنم.


 تاريخ ارسال: 1392/5/30
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.