پرده سینما

ریودوژانیرو به هر قیمتی وودی آلن را راضی به ساخت فیلمی در این شهر می کند

پرده سینما






 

 

 

شهردار ریودوژانیرو اعلام کرد، حاضر است در صورت ساخت فیلم آینده وودی آلن در این شهر، سرمایه‌گذاری این فیلم را به عهده بگیرد.

 

وودی آلنبه گزارش ایسنا، شهردار یکی از شلوغ‌ترین شهرهای برزیل اعلام کرد، چنانچه وودی آلن‌ بخواهد فیلم جدیدش را در ریودوژانیرو بسازد، تمام هزینه‌های این پروژه را برعهده خواهد گرفت.

ادواردو پایس، شهردار ریودوژانیرو درباره تصمیمش جهت سرمایه‌گذاری در فیلم جدید این کارگردان برنده اسکار گفت: از صمیم قلب دوست دارم که وودی آلن به اینجا بیاید. من تمام اقدامات لازم را نیز انجام داده‌ام؛ حتی با خواهر او صحبت کردم و بلیت هواپیما را نیز برای او فرستادم. هر کاری که لازم باشد انجام خواهم داد تا وی فیلم جدیدش را در این شهر مقابل دوربین ببرد.

به نوشته فیگارو، این تلاش‌ها در واقع ادامه اقدامات سال‌های اخیر شهر ریودوژانیرو در جذب کارگردان‌های مشهور سینما به این شهر و ایجاد رونق در شاخه سینمایی است.

این سرمایه‌گذاری هنگفت در حالی انجام می‌شود که پروژه‌های اخیر برزیل و آمادگی برای المپیک 2016 و جام جهانی فوتبال سال آینده فشارهای زیادی به شهروندان برزیلی‌ وارد آورده و اعتراضات مردم این کشور را نیز در پی داشته است.


 تاريخ ارسال: 1392/5/30
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>نوید:

من عاشق ریو هستم!

0+0-

چهارشنبه 30 مرداد 1392




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.