پرده سینما

مدیر عامل خانه سینما یک نماینده مجلس را به مناظره فراخواند

پرده سینما






 

 

 

مدیر عامل خانه سینما، سید مرتضی حسینی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی را به مناظره‌ برای بررسی وضعیت سینما دعوت کرد.

 

محمدمهدی عسگرپوربه گزارش ایسنا، در پی اظهار نظر حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی درباره عملکرد خانه سینما محمد مهدی عسگرپور نامه‌ای را منتشر و او را به مناظره دعوت کرد.

در این نامه آمده است:

«حضرت حجت الاسلام و المسلمین

جناب آقای سید مرتضی حسینی، نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و عضوکمیسیون فرهنگی

با سلام

اظهارات جنابعالی در گفتگو با خانه ملت درخصوص رصد کردن عملکرد خانه سینما در صورت گشایش موجب خوشحالی شد. در خلال مصاحبه‌تان به نکته‌ای اشاره کردید که مجلس و کمیسیون فرهنگی ادامه کار خانه سینما را با رویه سابق برنمی‌تابد. این اظهار نظر شما حاکی از این است که اشراف قابل توجهی درخصوص عملکرد خانه سینما دارید، لذا بدین گونه و با احترام از شما برای حضور در یک مناظره فرهنگی در همین خصوص دعوت می‌کنم تا ان‌شاءالله در منظر عمومی و در پیشگاه علاقمندان به این بحث مهم، کمی به همین سابقه‌ای که به آن مشرفید و احیاناً هر بحث دیگری درحوزه فرهنگ و هنر که برای شما اهمیت دارد، بپردازیم.

زمان و مکان این گفت‌وگو را هم جنابعالی مشخص بفرمایید. بی‌صبرانه منتظر پاسخ مثبت‌تان هستم. امیدوارم جنابعالی به شیوه جناب آقای رسایی که ما را از فیض حضورشان در مناظره برنامه «هفت» شبکه سه سیما بی‌بهره گذاشتند، عمل نکنید و موجبات این گفت‌وگوی جذاب را فراهم کنید.

مدیر عامل خانه سینما

محمد مهدی عسگرپور»


 تاريخ ارسال: 1392/6/1
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.