پرده سینما

شمقدری: بیش از همه به مخالفانم تبریک می گویم

پرده سینما






 

 

 

رئیس سابق سازمان سینمایی با آرزوی موفقیت برای حجت‌الله ایوبی و آمادگی برای ارائه هرگونه اطلاعات به وی گفت: بیش از همه باید به مخالفان خودم تبریک بگویم که شاهد حضور فردی دیگر در سازمان سینمایی هستند.

 

شمقدریجواد شمقدری نخستین رئیس سازمان سینمایی در گفت‌وگو با فارس با تبریک انتصاب حجت‌الله ایوبی به وی گفت: برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم و به شخصه آمادگی هرگونه اطلاعات و مشاوره را به ایشان در مورد اوضاع سینما دارم اما بیش از همه به مخالفان خودم تبریک می‌گویم که شاهد هستند فرد جدیدی برای سازمان سینمایی انتخاب شده است.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا او نیز جزو گزینه‌ها بوده است، گفت: خیر، هیچ صحبتی با من برای سازمان سینمایی نشده بود و قرار نبود در سازمان سینمایی به حضورم ادامه بدهم.

شمقدری همچنین در پاسخ به این سؤال که با انتخاب ایوبی چه روندی را برای خانه سینما پیش‌بینی می‌کند، گفت: به هر حال قطعاً دور جدیدی شروع خواهد شد اما فکر می‌کنم اگر همه قانون را مبنا قرار دهند تغییر زیادی در فرایندها ایجاد نخواهد شد.

رئیس سابق سازمان سینمایی همچنین در این خصوص که چه زمانی دفتر خود را به ایوبی تحویل خواهد داد، گفت: قطعاً باید تا فردا ایشان در محل کار جدید خودشان حضور یابند و حتی چندین بار برای عرض تبریک و هماهنگی تحویل دفتر با ایشان تماس گرفتیم که موفق به صحبت نشدیم.

براساس این گزارش، عصر امروز پس از مدت‌ها گمانه زنی سرانجام با حکم علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حجت‌الله ایوبی به عنوان دومین رئیس سازمان سینمایی کشور حکم گرفت.


 تاريخ ارسال: 1392/6/4
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.