پرده سینما

علی مرادخانی اولویت هایش را برای معاونت هنری برشمرد

پرده سینما






 

 

 

علی مرادخانی معاون جدید امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مهمترین اولویت کاری خود را آماده کردن فضایی مساعد برای فعالیت هنرمندان دانست.

 

علی مرادخانیاین مدیر هنری که به تازگی حکم خود را دریافت کرده است به ایسنا، گفت: مهمترین اولویت ما ایجاد فضای آرام و عاری از تنش است تا هنرمندان بتوانند به کار هنری خود بپردازند.

وی اضافه کرد: آنچه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکم بنده اعلام کرده نشانگر انتظار این وزارتخانه از معاونش است که برای رسیدن به این امر باید فضا را برای انجام فعالیت هنری آماده کنیم.

مرادخانی درباره برنامه‌هایش در معاونت هنری توضیح داد: می‌توان از امروز خیلی وعده‌ها داد اما اول باید با فضا آشنا شویم، پیش داوری نکنیم و واقعیت‌ها را ببینیم،‌اگر فضایی پر از آرامش و دوستی داشته باشیم کارها به بهترین شکل انجام خواهد شد.

معاون جدید هنری وزارت ارشاد تأکید کرد: من هم جزئی از این مجموعه هستم و هدف همه ما این است که کارها به شکل درستی انجام شود و در این رهگذر هر یک از ما گوشه‌ای از کار را خواهیم گرفت.

مرادخانی درباره تغییر مدیران زیرمجموعه‌اش توضیح داد: تغییر افراد باید براساس برنامه‌ باشد، چه بسا بسیاری افراد ظرفیت‌های اجرایی، فکری و کاری مناسبی داشته باشند و بتوانند در جایگاه خود باقی بمانند، البته طبیعی است هر دولتی بنا بر سیاست‌هایش مدیران را انتخاب می‌کند که این انتخاب در همه ابعداد ادامه می‌یابد، اما همانگونه که اشاره کردم مهم این است که اول برنامه‌هایمان را مشخص کنیم و براساس آن افراد را انتخاب کنیم.

علی مرادخانی در پایان صحبتش به ایسنا گفت:‌ در وهله‌ی اول در نظر دارم با دوستان در تمام شاخه‌ها گفت‌وگو داشته باشم، چون با گفتمان فعال است که می‌توانیم برنامه‌ها را به درستی پیش ببریم.


 تاريخ ارسال: 1392/6/5
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.