پرده سینما

با عنایت ویژه به فعالیت های فرهنگی و هنری فیلم های «سربه مهر» و «سیب سلما» در حاشیه اجلاس نماز اکران می شوند

پرده سینما






 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در نشست خبری بیست و دومین اجلاس نماز اعلام کرد: اقامه نماز نیاز به کارهای فرهنگی و هنری دارد.

 

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما صبح امروز نشست خبری اجلاس نماز با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی (رئیس ستاد اقامه نماز)، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی کلباسی (قائم مقام ستاد اقامه نماز)، و محمد عبدالهی (معاون فرهنگ و آموزش ستاد اقامه نماز و دبیر این دوره از اجلاس) برگزار شد.

یکی از نکات قابل توجه این نشست توجه ویژه ستاد اقامه نماز به مقوله فرهنگ و هنر بود.

عبدالهی در این نشست اظهار داشت در نمایشگاهی که در این دوره از اجلاس در خرم آباد برپا خواهد شد فیلم هایی از قبیل سر به مهر، سیب و سلما و غیره برای عموم مردم به نمایش درخواهند آمد.

وی همچنین به ارائه آمار از مقاله‌های ارسالی به دبیرخانه پرداخت و ابراز داشت: فراخوان مقالات در چهار محور نماز و سبک زندگی اسلامی، نماز و کاهش آسیب‌های اقتصادی، نماز و سلامت اقتصادی و سبک زندگی اسلامی و اقتصادی سالم، هر کدام با 10 موضوع یا 5 موضوع صورت گرفته است.

وی با اشاره به هماهنگی لازم با دستگاه‌های فرهنگی برای برگزاری هر چه بهتر بیست و دومین اجلاس سراسری نماز، ادامه داد: بیش از 100 برنامه فرهنگی در قالب نشست‌ها و همایش‌های ویژه دانش آموزان، دانشجویان، بانوان و نمایشگاه‌های محتوایی در بوستان‌ها و اماکن تفریحی در حاشیه اجلاس در خرم آباد برگزار می‌شود.

عبداللهی با بیان اینکه بانوان گوی سبقت را در ارائه مقالات به اجلاس سراسری نماز ربودند، گفت: از هزار و 586 مقالاتی که در مرحله اول داوری مورد پذیرش قرار گرفتند،‌947 مقاله توسط بانوان فرهیخته قلم زده شده و 639 مقاله هم آقایان به رشته تحریر در آورند.


 تاريخ ارسال: 1392/6/6
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.